»S pomočjo umetne inteligence oz. nevralne mreže smo posneli neverjetno natančno fotografijo in računalnik naučili, kakšne barve je Rembrandt uporabil na Nočni straži in kakšne so bile njegove poteze s čopičem.«
»Do potankosti so jo proučili in odločili, da ni Rembrandtovo delo.«
»Menili so, da je to delo Rembrandtovega posnemovalca in da je morda nastala pred koncem 17. stoletja, torej niti ne v času Rembrandtovega življenja.«
»Je primer tega, kar je delal Rembrandt. Slikal je drobne študije starcev z izgubljenimi, melanholičnimi, zamišljenimi pogledi. Je tipičen primer tega, kar je Rembrandt slikal okoli leta 1630 v Leidnu.«
»Ker se je les sušil najmanj dve leti, lahko portret z gotovostjo datiramo v obdobje 1620–1630.«
»Ni umetnika, ki bi bil tako prepoznaven, kot je obraz Rembrandta, ki je z vsakim avtoportretom uresničil unikatno mojstrstvo kompleksnega spoja samoprojekcije in samoraziskovanja.«
»Ker so vse razen treh takšnih slik v muzejskih zbirkah po Evropi in Severni Ameriki, je pojav tako redke mojstrovine na dražbi, ki je bila ustvarjena v ključnem obdobju kariere mladega umetnika, zares razburljiv trenutek in ponazarja trajno mamljivost vodilnega umetnika nizozemske zlate dobe, enega največjih umetnikov v zgodovini.«
»Iz zgodnjih slik, grafik in risb je razvidno, kako je mladi umetnik iskal svoj lasten slog, se spopadal s tehničnimi težavami in delal napake. Vendar pa je bil njegov napredek izjemen in dela, ki bodo vključena v razstavo, bodo ta izjemen razvoj prikazala iz leta v leto.«
»Nočna straža je ena najslavnejših slik na svetu.«
»In začutili smo, da ima občinstvo pravico, da spremlja, kaj se z njo dogaja.«
»Rembrandt je bil prvi umetnik, ki je v svoja dela resnično ujel svet okoli sebe, tako kot to danes počnejo uporabniki Instagrama.«
»Noben umetnik ni ustvari toliko portretov kot Rembrandt. Slikal je člane svoje družine, prijatelje, šel je na ulice, na podeželje, dovolil nam je celo vstopiti v svojo spalnico, kjer je ležala njegova bolna žena.«