»Studii uporabljajo podobo ali glas igralca, ne da bi za to ponudili nadomestilo.«
»Vsak Avatar je vznemirljiv, ampak epski podvig, ki terja ogromno časa, če hočemo doseči raven kakovosti, h kateri težimo ustvarjalci in ki jo občinstvo pričakuje.«
»Prav gotovo ne morejo biti vsi ljudje slabi?«
»Zanimivo je, da so iz njene točke Uboge nesrečne duše, v kateri Arielo prepričuje, naj se odpove svojemu glasu, izrezali 'nekorektne' pripombe o tem, da 'imajo moški pravzaprav še raje, če so ženske tiho'.«
»Pametno je, da zdaj namesto 'iskanja prave ljubezni' v ospredje postavljamo Arielino smelost.«
»Ne razumeš, kaj to pomeni nas, za našo skupnost, za vse temnopolte deklice, ki se bodo videle v tebi.«
»Poglejte čudeže Kitajske. Bitcoin rudniki, prisilna delovna taborišča, kjer otroci izdelujejo pametne telefone.«
»Hej, Disney, zdaj pa se lotite obilnih junakov, ki niso tragični in se njihove zgodbe ne vrtijo okrog teže.«
»Film ni dovolj dolg, da bi razdelal vse nianse sporočila.«
»Sama se imam za osebo z zelo pozitivnim odnosom do telesa. Ampak seveda je težje, ko se to nanaša nate. Včasih se moraš soočiti z zelo temnimi stvarmi, da lahko prideš do svetlobe. In ravno zato je svetloba še toliko lepša.«
»Disney je grozen velik cirkus. Moral sem pobegniti.«
»Moja zgodovina je taka, da sem začel tam. V moji karieri so me tam večkrat zaposlili in odpustili. A stvar v zvezi z Dumbom je: spoznal sem, da sem Dumbo, da delam v tem groznem velikem cirkusu in da moram pobegniti. Ta film je na določeni ravni precej avtobiografski.«
»Zdelo se je zelo vznemirljivo biti na začetku vsega tega. Neverjetno je, koliko se v nekem smislu ni zares spremenilo – mučen superjunak, čudni kostumi – toda zame je bilo takrat zelo razburljivo. Zdelo se je novo.«
»Smešno pri tem je zdaj to, da ljudje rečejo 'Kaj misliš o novem Batmanu?' in začnem se smejati in jokati, ker se vrnem v časovno kapsulo, ko so studii skoraj vsak dan govorili, 'Pretemačno je, pretemačno je'. Zdaj pa je videti kot lahkoten nemir.«
»Uradna zgodba o Afriki je vedno enaka. Prižgite zdajle poročila in stavim lahko, da bodo poročali o čem slabem, kar se je pravkar zgodilo.«
»Vse pozitivne zgodbe so pokopane pod plazom negativnih, je prepričan, in zanj je nova antologija 'priložnost, da na pozitiven način prispevam k temu pogovoru'.«
»Afroglasba je obkrožila svet. Nekateri naši komiki so uspešni ... Pa si rečem: zakaj ne tudi animacija, zakaj ne film?«
»simbol napredka in opolnomočenja nove generacije«
»želijo uničiti družbeno strukturo«
»Nikogar nočem žaliti, ampak res sem bil šokiran nad tem, kako ponosni so bili, da imajo prvo latinskoameriško Sneguljčico – ampak še vedno pa pripovedujejo zgodbo o Sneguljčici in sedmih palčkih. Naredite korak nazaj in razmislite, kaj počnete. Po eni plati boste napredni, obenem pa še vedno vztrajate pri nazadnjaški ideji sedmih palčkov, ki živijo v jami. Kaj hudiča?«
»Da bi se izognili utrjevanju stereotipov iz animiranega filma, bomo ubrali drugačen pristop, kar se tiče teh sedmih likov. Posvetujemo se tudi s predstavniki skupnosti ljudi z dvarfizmom. Veselimo se, da bomo lahko povedali še kaj več, ko se bo po dolgem času razvoja začela produkcija.«
»Rahlo šokiran sem bil nad tem, da so bili tako ponosni na to, da so za glavno vlogo izbrali latinskoameriško Sneguljčico.«
»Po eni plati ste napredni, ampak še vedno pa prirejate to klinčevo nazadnjaško zgodbo o sedmih palčkih, ki živijo v jami. Kaj hudiča delate?«
»Tako zelo ponosni so bili nase. Do igralke imam samo ljubezen in spoštovanje, ampak res se sprašujem, kaj so sploh razmišljali.«
»Disney je zastrupil izvirnik. Mislim namreč, da gre za zgodbo o manjšinah, ni pomembno, ali za Jude, Afroameričane ali drugo skupnost. Predvsem je pomembno spoznanje, da je težko živeti v svetu, kjer si se rodil zato, da te bodo ubili.«
»Za nas je bil film Deset prstanov zanimiv eksperiment.«
»Igralci morajo biti plačani v skladu s svojimi pogodbami.«
»Scarlett Johansson usmerja pozornost na neprimerne spremembe pri kompenzaciji, ki jih skušajo podjetja ob uvedbi novih modelov distribucije prikriti igralcem.«
»Ženske niso 'preračunljive', kadar se borijo za pravično plačilo – voditeljice so in borke za gospodarsko pravičnost.«
»Emma Stone, zvezda Kruele, tehta svoje možnosti.«