»Režijski pristop Katarine Klajn niza v sebi sklenjene posamične prizore v homogeno celoto. Tak princip ponuja bogat material in omogoča igralski prostor, ki ga oba protagonista Urška Klajn Marion in Žiga Medvešek polno in kakovostno izkoristita.«
»V nobenem trenutku ni didaktičen, ne moralizira in ne želi ugajati občinstvu.«
»Z neverjetno čustvenim režijskim in snemalnim pristopom nas popelje v življenje mlade protagonistke, ki s pametnim telefonom v roki živi razpeta med sodobnim svetom in ruralno tradicijo dogovorjenih porok.«
»Kadar nastopam solistično, vedno improviziram.«
»Včasih gre za nekakšen ohlapen opis iz dveh, treh pridevnikov, kakšno občutje bi želel ustvariti, včasih si določim, z naborom katerih tonov bom začel ali pa kaj tretjega.«
»Če bi karte nastajale v muzeju, bi bil izbor gotovo drugačen, tako pa smo si dovolile povsem subjektiven pristop.«
»Predvsem je treba poudariti, da je spolnost nekaj, kar počnemo, da je vsem prijetno.«
»O tem pričajo številni metaumetniški momenti, skozi katere Kariž preigrava formo nosu, njeno denotativnost in konotativnost v relaciji do kompleksne mreže kontekstov, skozi katere prehaja.«
»Ko otrok spregovori, ga trenirajo reči raca, riba, rrrr, otroku pa ni nič jasno.«
»Na triumfalen način pokazala moč in vrednost kolektivnega nastopa, in to po zaslugi režijskega pristopa ter profesionalne veščine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju