»Delo avtorice Maje Haderlap prepriča s poetično močjo, izrazito zgodovinsko zavestjo in pristnim pripovednim tonom.«
»Maja Haderlap je zelo cenjen glas v avstrijskem intelektualnem življenju.«
»V središču je njen roman Angel pozabe (Engel des Vergessens, 2011), zgodba o slovenskokoroški družini.«
»Zgodba o nočnih ženskah je zgodba o izgubi, molku in krivdi, v kateri se kljub vsemu ne odreče strpnosti in medsebojnemu spoštovanju, morda celo ljubezni.«
»Ženske biografije, ki se gibljejo med travmatičnimi otroškimi izkušnjami, nerešenimi konflikti in katoliškimi dogmami, Maja Haderlap navdušujoče in virtuozno prepleta v vrhunsko literaturo.«
»Želela sem napisati besedilo, v katerem ne bo hujših kriminalnih dejanj, umorov, drugih patologij ali anomalij, a bi bilo vseeno psihološko zanimivo in napeto.«
»Zmaji so bili bogovi nadnaravnih sil, proti katerim nič ne moreš.«
»Rujenje je neologizem, ki označuje nekaj, kar ne more biti v celoti pojasnjeno. Je vse izgubljeno s prevodom zaradi tako velike razlike med kitajsko in slovensko kulturo, ne le med jezikoma.«
»Izpeljava pomena besede rujenje se navezuje tudi na simboliko rujnih barv, denimo rdečenje, ali pomena, ki ga ponuja blizuzvočnica rjutje kot vrsta oglašanja.«
»Ta esejistični prvenec je eleganten popis avtoričinega sveta, pa obenem poklon vsem tistim velikim zgodovinskim figuram in življenjskim sopotnikom, ki so plemenitili njenega duha. (...) Ko Helena Koder pripoveduje o tem, kako doživlja in je doživljala prevajalko Radojko Vrančič, pesnika Petra Kolška in Milana Jesiha, filozofinjo Almo Sodnik, skladatelja Urbana Kodra, nam hkrati pove, kako je skoznje spoznavala velikane ameriškega jazza, pisanje Marcela Prousta, poezijo Wislawe Szymborske, slike Jana Vermeerja, romane Petra Handkeja, misli Montaigna, Descartesa in Kanta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju