»Besedila izkazujejo pestrost dramskih pristopov, ob veristični in bolj linearni dramatiki so tu kompozicijsko okretna dela, ki z mešanjem različnih ravni dramskega dogajanja lovijo tisto neubesedljivo, družbeno in za posameznike pereče, kar seveda hkrati kaže, da del slovenske dramatike stopa vštric z vsemi tendencami, od narativnosti do različnih in razgibanih oblik potujevanja, ki so prisotne tudi pri velikih imenih sodobne evropske dramatike.«
»Za nagrado Slavka Gruma so nominirana štiri dramska besedila.«
»Pri dramskem pisanju me vedno zanima eksperimentiranje z različnimi formati, na kakšne vse načine je lahko besedilo podano in kakšno vlogo pri tem igra gledalec.«
»Stripovski projekt je odličen primer, kako dramatiko približati bralcem na način, da ne poenostavlja osnovnih dramskih besedil in obenem ne podcenjuje bralca.«
»Na neki točki sem čutil ali se pogovarjati o dramskih besedilih ali se pogovarjati o temi, motivu?«
»To poskušam narediti na različne načine, neinspirativno mi je to početi na obstoječa, klasična dramska besedila.«
»Besedila prehajajo v druge forme, bližajo se pripovedni prozi, osebnoizpovedni poeziji, vse manj je lastnosti, ki bi jih definirale za dramske, in vse več je tako imenovane nedramske dramatike.«
»Ta dramski tekst vzpostavlja svoja pravila. Pravila ženskega avtorja, spolnosti, kot jo poznajo ženske, odnosov, kot jih vidijo ženske, in realnosti, v kateri danes živijo svoje fantazije in v kateri tudi sicer živijo sodobne ženske.«
»Med pisanjem za različne oblike dramskih besedil 'rodil' lik Rine, mladega dekleta, ki se, nezmožna spoprijemanja s propadom sveta, odloči za smrt.«
»Za svoje delo sem lani prejela nominacijo za Grumovo nagrado ter nagrado za mlado dramatičarko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju