»Slovo vsem, odhajam, saj ne zmorem več. Ljubezen mojega življenja me je zapustila, saj se je moja nekdanja žena zelo grdo vedla do nje, prav tako nimam denarja. Vse, kar sem poskusil v zadnjem letu in pol, me ni vrnilo na delo, celo bratje iz prostozidarske lože mi niso mogli pomagati, na koncu mi niso niti odgovarjali na klice (…) Zdaj sem začel na konec poti, Zato zbogom.«
»Kazalci na uri se zmeraj vrtijo z isto hitrostjo, jaz pa minevam hitreje od tebe. Me lahko ustaviš? Ne morem ti pobegniti, ne morem te ujeti. Si sedanjost, ki se giblje po meji brez debeline, ki jo z ene strani načenja preteklost, z druge pa jo razkraja prihodnost. A kje smo potem me? Kje so naše sekunde? Ujete v trenutek. Neusmiljeno ukleščene med preteklostjo in prihodnostjo. Poskušamo zbežati, a so noge pretežke. Obtežene s skrbmi sedanjosti, a navdihnjene z obljubo, da bomo nekoč lahko ujele trenutke, ki nam venomer polzijo med prsti. In kje bomo do takrat? Iskale bomo sekunde, ki smo jih raztresle med potjo.«
»Že leto in pol se ugiba, ali bomo ustanovili stranko, in kot že mnogokrat do zdaj tudi danes jasno povemo, da ne bomo. Bomo pa v predvolilnem času še toliko bolj politični in vsebinski.«
»V zmagovalnem sklopu Matjaža Pikala, za cikel pesmi Ameriški sprehajalec pa pesniški jaz poudari razmišljanje o neoliberalističnem sodobnem bivanju, do katerega je tudi kritičen. Vse je zapisano semantično uglašeno in sugestivno, tako da pritegne bralčevo percepcijo.«
»Zelo dobri so rezultati stebrov finance in turizem ter gospodarstvo, katerih donosnost v prvem polletju 2021 presega 10 odstotkov.«
»Vse to je v redu in pomirjajoče, da je pred nami vsaj še kakšna možnost prihodnosti – prihodnost, ki se za študentke in študente začne čez kakšen teden. Ampak kaj, ko še tega študijskega leta nismo zares končali.«
»Predstavljeni izdelki in storitve združujejo ustvarjalnost s poslovno vizijo. Poudarjamo zgodbe majhnih blagovnih znamk, ki izražajo funkcionalnost, strast do življenja in narave, vključujejo inovativne načine uporabe lokalnih materialov, zlasti lesa, in nove tehnike proizvodnje, ki se opirajo na regionalno obrtništvo in napredne tehnike trajnostne proizvodnje.«
»Izbira formata, ki je materialen, čas, ki je potreben za izdelavo, tako na neki način nasprotuje tej težnji in zaznamuje možnost izdelave oprijemljive lastne podobe, postavljene v realen prostor.«
»Imeli smo občutek, da o Amyjini zgodbi in o njej kot resni glasbenici ni bilo povedano vse. Način, na katerega se je o njej govorilo v medijih, je resnično zmanjšal njeno dediščino.«
»Kakršnokoli ustvarjanje je dejanje, vpeto tudi v akt vrednotenja, saj je vedno namenjeno ljudem, izpostavljeno navzven v širši družbeni prostor, podvrženo razumevanju ali kritiki, odobravanju ali ne odobravanju, občudovanju ali zaničevanju. Forma, kot sestavni del vsakršnega estetskega početja pa se implicitno nanaša na nekaj objektivnega, trdnega in opredeljivega.«