»Izjemno, izjemno močen razvoj železnic bo tisto, kar bo v naslednjih petih, 10, 15 letih rešilo to, kar imamo v Sloveniji.«
»Pripravljena je vizija razvoja železnic do leta 2050 in onstran 2050, ker bo treba v Sloveniji zagnati javno razpravo, ali želimo zmogljivejše železniško omrežje, kot smo naredili avtocestno omrežje popolnoma na novo, takšen razmislek je potreben glede železnic.«
»Za nas je kohezija izjemnega pomena, tudi v preteklosti je omogočila razvoj v Sloveniji in tudi v drugih državah.«
»Skupina Slovenske železnice je s skupino Nomago vstopila v strateško partnerstvo na razvoju mobilnosti v Sloveniji in širši regiji.«
»Če gremo malo zunaj naših meja, je vsepovsod zelo podobna situacija, kar pa ne pomeni, da se mi s tem stanjem ne ukvarjamo.«
»Država še vedno počne to, kar je zastavila leta 1970, ko je bil sprejet prvi nacionalni program za avtoceste.«
»To je tisto, kar Slovenija potrebuje, in to je razvoj.«
»Sami stebri so po obliki podobni stebrom avtocestnega viadukta, s čimer je projektant želel slediti obliki. Višine so od 14 metrov, kar je prvi steber ob podpori sedem, pa do 64 metrov v sredini konstrukcije.«
»Novica iz Carberryja v Manitobi je izjemno tragična.«
»Res so avtoceste stare 50 let, železnica je pa približno še enkrat toliko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju