»Izjemno, izjemno močen razvoj železnic bo tisto, kar bo v naslednjih petih, 10, 15 letih rešilo to, kar imamo v Sloveniji.«
»Kot se lahko vsak prepriča, so številke te gospodarske in prometne analize izjemno negativne.«
»Pripravljena je vizija razvoja železnic do leta 2050 in onstran 2050, ker bo treba v Sloveniji zagnati javno razpravo, ali želimo zmogljivejše železniško omrežje, kot smo naredili avtocestno omrežje popolnoma na novo, takšen razmislek je potreben glede železnic.«
»Nepravilno prečkanje proge je smrtno nevarno, zato je nujno, da se vsi udeleženci v prometu zavedajo tveganja in dosledno upoštevajo prometne predpise.«
»Za nas je kohezija izjemnega pomena, tudi v preteklosti je omogočila razvoj v Sloveniji in tudi v drugih državah.«
»Moja vizija je, da bo vsak prebivalec lahko prišel v središče in iz njega, od koder koli v državi – v manj kot dveh urah. V večini primerov v eni uri in celo manj. Brez prometnih zastojev, brez onesnaženosti zraka, brez težav s parkiranjem – udobno in varno.«
»Skupina Slovenske železnice je s skupino Nomago vstopila v strateško partnerstvo na razvoju mobilnosti v Sloveniji in širši regiji.«
»To je tisto, kar Slovenija potrebuje, in to je razvoj.«
»Sami stebri so po obliki podobni stebrom avtocestnega viadukta, s čimer je projektant želel slediti obliki. Višine so od 14 metrov, kar je prvi steber ob podpori sedem, pa do 64 metrov v sredini konstrukcije.«
»Že danes vemo, da bodo prometni tokovi rastli hitreje, kot jih trenutna slovenska prometna politika iz naslova javnega razvoja javnega prometa rešuje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju