»Uredba, ki ureja evropsko javno tožilstvo, prav nič ne predvideva nekakšnega začasnega imenovanja, tako da je to neka rešitev, ki je mogoče pesek v oči naši javnosti.«
»Mogoči sta dve rešitvi, bodisi da kolegij evropskega javnega tožilstva sploh ne bo obravnaval takšnega predloga, če je dan kot začasen, ali pa bo imenoval kar za trajno, za celoten petletni mandat.«
»Pravno ni dileme. Seveda bi se občina morala pogumno odločiti, morda iti v kakšen spor, tako kot je šla Postojna, ampak pravno dileme ni. Zdaj pa, ko je bila ustavna odločitev sprejeta, imajo občine boljši argument, ne bodo se več pravdale z ministrstvom.«
»Vlada seveda lahko spreminja ustanovne akte javnih zavodov, vendar mora to delati v javnem interesu, ne pa zato, da se doseže neki parcialni cilj ali celo morda zasebni cilj imenovanja nekoga na določeno mesto. Tako ravnanje je nekaj, kar se imenuje zloraba oblasti in je znano v literaturi.«
»Občina lahko na primer konkurira sredstva z nekim projektom z drugimi občinami. Na ta način bi s tem minister prišel v konflikt interesov.«
»Če je šlo za družinske člane, torej za zasebne potrebe ministra, potem pa čisto v nobenem primeru to ni dovoljeno in gre za kršitev zakona o integriteti in preprečevanju korupcije.«
»Tega splošnega pravila, ki sicer velja za razreševanje direktorjev vladnih služb in direktorjev organov v sestavi ministrstev, v primeru generalnega direktorja statističnega urada ni dopustno uporabiti.«
»Delovanje policije in obveščevalnih služb seveda ne sme biti politično motivirano, ni pa to nekaj, kar bi bilo v pristojnosti nadzora Knovsa.«
»Delovanje policije in obveščevalnih služb seveda ne sme biti politično motivirano, ni pa to nekaj, kar bi bilo v pristojnosti nadzora parlamentarne preiskovalne komisije.«
»Nadzor te komisije državnega zbora nad obveščevalnimi službami je nekako širši, kot je nadzor nad policijo in drugimi varnostnimi službami. Parlamentarna komisija praktično nadzira celotno dejavnost obveščevalne službe.«
»Mogoča je tudi razlaga, da je ta dokumentacija sploh ne spada v okvir nadzora in da nadzora zato niti ni treba zavrniti. Zdaj, ta razlaga je možna, ampak se mi zaradi širokih pooblastil preiskovalne komisije za nadzor nad obveščevalnimi službami zdi manj verjetna.«