»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Če želimo ljudi preusmeriti k uporabi javnega prevoza, je treba najprej javni promet spremeniti v učinkovitega in cenovno ugodnega.«
»Je pa tako, da je podeželje bolj ali manj v istem slabem stanju. V mestu imaš prevoze, na podeželju si pa vezan na avtomobil. Zdaj boš pa gnjavil sorodnike, če se da, ali pa prijatelje, pa tako.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»V zadnjih letih poteka največja reforma sistema javnih prevozov v zgodovini Slovenije s ciljem, da bi dolgoročno izboljšali storitev za uporabnika.«
»Suburbanizacija v Sloveniji je posebna zato, ker na eni strani niti nimamo pravih mest, pravega podeželja v smislu kmetijstva, včasih smo podeželje enačili s kmetijstvom ... Danes pa ljudje predvsem živijo tam.«
»Gre za projekt, s katerim želimo ustaviti zmanjševanje prebivalstva na podeželju. Izraz 'pametne oz. smart' je v skovanki, ker je ključno, da zagotovimo dostop do širokopasovnih povezav na podeželju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju