»Pogosto in dolgotrajno igranje iger on-line lahko vpliva na fizično zdravje in vedenje (npr. bolečine v mišicah, prehranjevalne navade, spanje), lahko privede do psiholoških in čustvenih težav (npr. znižane samopodobe, težav z ohranjanjem pozornosti, socialne anksioznosti) ter se lahko kaže v slabšem šolskem uspehu. Zato je zelo pomembno, da se otroci dovolj družijo z vrstniki tudi v živo, da so fizično dejavni in da dovolj spijo.«
»Velikokrat gre npr. za družine z otroki, kjer oba starša delata, vendar zaradi minimalnega dohodka ne zmorejo preživeti.«
»Čeprav so replike morda oluščene in stripovske, npr. 'Ta psiho je zgodovina', se jih ne smeš lotiti, kot da gre za stripovske oblačke.«
»Tovrstne igre izhajajo iz želje, da bi uporabnika kar najbolj vključile v fiktivno dogajanje v virtualnem svetu in ga motivirale, da bi svoj lik skozi zastavljene misije popeljal vse do cilja.«
»Mislim, da ne gre samo za bahanje, gre za nekaj, čemur bi lahko rekli sotekmovanje.«
»To so fizične ovire pred sredino fotoaparata, ki onemogočijo svetlobo npr. Sončeve ploskve, da je okolica lažje vidna.«
»Ko nismo stoodstotni, blizu igralcev in dovolj agresivni, imamo lahko težave z vsako reprezentanco. A gremo naprej, že čez pet dni je nova tekma.«
»Začni igro! No, pa daj! Začni igro!«
»Igra, ki postaja čedalje bolj emocionalno zahtevna in intimna, odstira tesnobo, strah in negotovost kot glavno kolateralno škodo izpraznjenosti spletnih reprezentacij. Če so družbena omrežja igra, ki jo moramo igrati, da lahko obstajamo; kako torej zmagati.«
»Dimenzija ustvarja občutek, kot da je pred nami pogled v ta prostor, da se galerija nadaljuje vanj. Fizična prisotnost in velikost ustvarjata vtis monumentalnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju