»Če mene vprašate, je to mnogo preveč.«
»Davčni zavezanci na podlagi svojih predvidevanj in pričakovanj sprejemajo poslovne odločitve. Če se sistem pozneje spremeni in se jim koristi, ki so jih upravičeno pričakovali, odvzamejo, mora za to obstajati pomemben javni interes, ki ga je treba ustrezno podkrepiti in obrazložiti.«
»Če pa ni tako, govorimo o agresivnem davčnem planiranju, ki lahko vodi tudi v davčno utajo.«
»Postopek uvajanja davčnih sprememb mora biti dovolj dolg, da davčnim zavezancem omogoči dovolj časa za prilagoditev.«
»Osnovni namen je zagotavljanje večje davčne enakopravnosti.«
»Mislim, da davčne reforme sploh ne bo; po mojem je aktualna struktura sploh ne zna predlagati.«
»Nobenega razloga ni, da zaradi političnih obljub hitimo s spremembami davčne zakonodaje.«
»Davčne spremembe je treba pripraviti načrtovano, s predhodno narejeno poglobljeno analizo gospodarske situacije v Sloveniji in na širšem evropskem trgu, s ciljem oblikovanja ukrepov za ustvarjanje spodbudnega okolja za strokovne kadre, ki so potrebni za ključne razvojne gospodarske panoge v Sloveniji na eni strani in za zagotavljanje vzdržnosti javnih financ na drugi.«
»To so res kozmetični popravki. Z vidika davčnih dodatnih prilivov je to nič.«
»Ali imamo v tej državi cilj, da imamo čim več zaposlenih, ali cilj, da je čim več ljudi, ki plačujejo štiri odstotke davka, ki ga nikjer v Evropi ni, še v Luksemburgu ne.«
»Spremembe davčne zakonodaje se ne sprejemajo na tak način; precej bolj smiselne so celovite spremembe na podlagi analiz.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju