»Se v njem francoski mojster absurda Quentin Dupieux 'poklanja svojemu idolu v igrivi in nepredvidljivi 'nebiografiji', ki pokaže, da je bila Dalíjeva največja umetnina njegova osebnost.«
»Še posebej Andrew Scott, ki smo ga doslej poznali predvsem kot 'seksi duhovinka' v genialni seriji Fleabag, zadene pravo noto melanholičnega hrepenenja, da vsega skupaj ne prevesi v melodramo.«
»Film Homo pokaže šest obrazov, šest faz v spretno povezanih, črnohumornih epizodah, postavljenih v sodobno metropolo, v kateri se naključno prekrižajo poti obupanih protagonistov v večnem iskanju ključa do preživetja in sledi ljubezni. Brezposelni diplomiranec postane grobar, žalujoča vdova odide med redovnice, duhovniki kockajo in gangsterji obvladujejo sodišča. Le osamljeni otrok si lahko obeta nekaj nežnosti, saj upanje nikoli ne ugasne.«
»Prašiča Tijane Zinajić, zmagovalni film letošnjega Festivala slovenskega filma, kljub robatemu naslovu kar 'poka od energije, življenja in naklonjenosti do svojih likov,' kot je v svoji utemeljitvi poudarila portoroška žirija ...«
»Istina problematizira naraščajoče nasilje nad novinarji in vedno bolj strupenim ozračjem za pridobivanje objektivnih informacij v današnjem svetu.«
»Zgodba nam Lucija v uvodu predstavi kot podivjanega, nepredvidljivega bojevnika, ki ne bo odnehal, dokler se za ženino smrt ne bo maščeval zavojevalskemu generalu Akaciju.«
»Film iz leta 1958 je bil večkrat uvrščen na vrh lestvice najboljših filmov vseh časov, v filmsko zgodovino pa se je vpisal tudi zato, ker je bil v njem uporabljen trik s kamero, t. i. 'dollyzoom'.«
»Preveč je politično korekten. Njegovo sporočilo je skrajno levičarsko. Checco, vrni se k temu, kar si počel prej, ne ukloni se politični korektnosti v imenu priseljencev. Pesem je bila veliko boljša kot sam film.«
»V kratkem filmu Bik Jure Ivanušič upodobi možaka v primežu krize srednjih let, ki ga bo iz statusa quo brcnil prizor bika, pobeglega iz klavnice.«
»Vsebinski profil filma tedna je založen z evropskimi vsebinami, s sodobnimi evropskimi filmi, francoska produkcija v zadnjih 20. letih nadomešča Hollywood v vsej njegovi ponudbi, tako avtorski kot žanrski, zrasla je tudi vzhodnoevropska produkcija, nemška … Znotraj teh kinematografij lahko najdemo vsebine, ki si jih gledalci želijo. Predvsem pa je pomembno, da gledalcu ponudimo najnovejšo produkcijo in, če se le da, v široki vsebinski paleti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju