3. julij 2024

»To velja tudi za sadje in zelenjavo, ki sta trenutno pri tujih dobaviteljih večinoma cenejša. Pri Tušu imamo v ponudbi tako izdelke slovenskega kot tujega porekla, opažamo pa, da se kupci za nakup večinoma odločajo glede na ceno izdelkov.«

Engrotuš pojasnjuje prilagajanje ponudbe trenutnim gospodarskim razmeram.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
12. julij 2024

»Želijo svoje poslovanje razpršiti na tuje trge, širiti obstoječe dejavnosti in predstavitvi izdelke ter storitve tujim potencialnim partnerjem.«

Razpis za sofinanciranje individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v letih 2024-2028 je namenjen podjetjem, ki želijo svoje poslovanje razpršiti na tuje trge, širiti obstoječe dejavnosti in predstavitvi izdelke ter storitve tujim potencialnim partnerjem, so zapisali pri Spiritu.
11. marec 2021

»V večji meri kupujejo izdelke slovenskega porekla.«

Raziskovalci so opazili, da je nižji delež tistih, ki pravijo, da v večji meri kupujejo izdelke slovenskega porekla.
26. september 2021