»Ko sem odraščal, sta v babičini kuhinji viseli dve sliki – papeža in Franka Sinatre. Tako da poslušati zgodbe Tine Sinatra o njenem očetu, ki jih nihče drug ne pozna, in jih prenesti na oder – mislim, da bo to omogočilo nepričakovan in vznemirljiv nov muzikal.«
»Zelo sem ponosna na našo novo glasbeno produkcijo in še posebej me veseli, da vam bomo dali pogled na očeta, ki ga še niste videli.«
»Marty bi rad, da je vse skupaj ostro, rad bi izpostavil nasilnega, zapitega Franka z močnim spolnim nabojem, Tina pa bi rada pokazala mehkejšo stran svojega očeta s poudarkom na glasbi.«
»Kdor si bo šel film ogledat, ga bo odneslo v drugo dimenzijo.«
»V veliko čast si štejem, da se je nekdo s takšnim talentom, kot ga ima Ben, hotel tega lotiti.«
»Mislim, da je tak postopek odraz kompleksnosti uporabljenih posebnih učinkov, pa tudi tega, da se je produkcija dokončevala do zadnjega hipa.«
»Ne moreš se sprehoditi skozi največje uspešnice Sinatrovega življenja. To smo že poskusili. Preprosto – ne da se. Drugi pristop je, da imaš tri ali štiri različne Sinatre. Mladega. Starejšega. V srednjih letih. Zelo starega. Preskakuješ med njimi v času, in to počneš z glasbo.«
»Ampak če pričakujejo, da se bom lotil projekta, ne morejo ničesar obdržati zase. Težava je v tem, da je bil tako kompleksen človek. Vsi smo kompleksni, ampak Sinatra še posebej.«
»Nenamerna mojstrovina – to ni božični spektakel, ki smo ga potrebovali, je pa spektakel, kakršnega smo si zaslužili.«
»Nisem odraščala z željo, da bom nekoč manekenka, ker tega niti nisem imela pred očmi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju