»Umetnikovi slikarski začetki se gibljejo predvsem v poigravanju z barvnimi kompozicijami na reliefno obdelanih površinah.«
»Uresničevala jo je v bogatih kostumskih predstavah ali revnih kostumskih podmenah v 'revnem gledališču', ki jih je s fantazijskimi barvnimi kompozicijami in z odtenki v poigravanju svetlobe nadgrajevala s stilsko dorečenostjo v le njej lastnem gledališkem rokopisu.«
»Predvsem so bile njivske površine manjše, med njivami pa so prosto rasli omejki (mejice) ter živice, ki so ščitili sveže obdelane kmetijske površine pred vetrno erozijo.«
»S svežo, sodobno likovno govorico je ustvaril osupljiv dialog med barvno materijo oziroma slikarsko površino in iluzijo tridimenzionalnega prostora. V iluziji prostora, ki ga raziskuje, boste srečali živopisne izmišljene slikarske skulpture in nežne krajine.«
»Precizno, skoraj arhitekturno risbo mesta združuje z barvnimi površinami in prostorskimi linijami.«
»Z njegovih slikarskih površin odsevajo skoraj lebdeče podobe kot opomniki ali spomin iz preteklosti.«
»Za vsako pravljico, zgodbo ali pesem najde svoj slikarski odgovor, vedno pravljičen in resničen obenem, vselej dopolnjen s posebej dognanimi in ubranimi barvnimi odtenki.«
»V tem slikarjevem obdobju ne gre za angažirane družbene koncepte, ampak predvsem za prevajanje vtisov iz narave na slikarsko površino, le delno najdemo tudi antične in aktualne družbene teme.«
»Tudi ko ne fotografiram in se gibljem skozi prostor, opazujem svetlobo, barve, poglede, kompozicijo. Ta podoba torej ni nastala naključno, pa tudi ne z namenom prijave na natečaj.«
»Spazzapanovo slikarstvo je izvirno v potezi, še bolj pa v barvah. Slikal je krajine, kjer barvna izvirnost prihaja do posebne veljave ravno v tem motivu. Ekspresivna naravnanost pa se kaže predvsem v figuralnih kompozicijah skupine konj, portretih in avtoportretih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju