»Med njimi so razni izzivi, s katerimi spodbujajo uporabnike k ustvarjanju vsebine za določen izdelek, z vključitvijo ključnikov blagovnih znamk. Ker se takšni izzivi pogosto razširjajo s pomočjo t. i. spletnih vplivnežev, uporabniki spregledajo komercialni namen teh izzivov.«
»Storili bomo vse, da bodo naše podjetje in uporabniki obravnavani pravično - če ne s strani vlade, pa s strani sodišč.«
»Kako na daljavo ponuditi kakovostne vsebine o umetnosti? Za različne generacije, za različne interesne skupine? Trenutno je to izziv, s katerim se aktivno spoprijemamo.«
»Vsebina sodbe nam ni poznana, zato nismo seznanjeni z informacijo, na katere konkretne sovražne izjave omenjenega uporabnika interneta se nanaša.«
»Na Kitajskem TikTok promovira, kako lahko učenci obiskujejo tečaje, kako varovati naravo, kako ohranjati tradicijo, na TikToku zunaj Kitajske pa vidimo le svinjarijo in umazanije. Zakaj to potrebujemo?«
»To ni prepoved – glejte na to kot operacijo, s katero se odstrani tumor, s tem pa se reši pacient.«
»Kaj pa danes? Katera tehnologija lahko odgovori na sodobne izzive okolju prijaznega in uporabniku prilagojenega oblikovanja.«
»Zlorabljeni profili na družbenem omrežju se lahko izkoriščajo za distribucijo zlonamerne programske opreme ali usmerjajo uporabnike na zlonamerna ali zavajajoča spletna mesta.«
»Da ne bodo objavljali vsebin, s katerimi tvegajo pozornost nepridipravov.«
»Varnost skupnosti TikTok je naša absolutna prioriteta, zato ne dovoljujemo vsebin, ki spodbujajo ali poveličujejo vedenje, ki bi lahko bilo nevarno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju