17. februar 2021

»Med njimi so razni izzivi, s katerimi spodbujajo uporabnike k ustvarjanju vsebine za določen izdelek, z vključitvijo ključnikov blagovnih znamk. Ker se takšni izzivi pogosto razširjajo s pomočjo t. i. spletnih vplivnežev, uporabniki spregledajo komercialni namen teh izzivov.«

BEUC trdi, da TikTok ni sprejel ukrepov, s katerimi bi zavaroval otroke in najstnike pred prikritim oglaševanjem ter potencialno škodljivimi vsebinami.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
1. marec 2019

»Da ne bodo objavljali vsebin, s katerimi tvegajo pozornost nepridipravov.«

Google je poudaril, da morajo ustvarjalci vsebin sami skrbeti, da ne objavljajo vsebin, ki bi pritegnile nepridiprave.
5. september 2023

»Naše prvo podatkovno središče v Dublinu deluje in vanj smo že začeli seliti podatke evropskih uporabnikov.«

TikTok je sporočil, da je njihovo prvo podatkovno središče v Dublinu že operativno in vanj selijo podatke evropskih uporabnikov.