17. februar 2021

»Med njimi so razni izzivi, s katerimi spodbujajo uporabnike k ustvarjanju vsebine za določen izdelek, z vključitvijo ključnikov blagovnih znamk. Ker se takšni izzivi pogosto razširjajo s pomočjo t. i. spletnih vplivnežev, uporabniki spregledajo komercialni namen teh izzivov.«

BEUC trdi, da TikTok ni sprejel ukrepov, s katerimi bi zavaroval otroke in najstnike pred prikritim oglaševanjem ter potencialno škodljivimi vsebinami.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
1. marec 2019

»Da ne bodo objavljali vsebin, s katerimi tvegajo pozornost nepridipravov.«

Google je poudaril, da morajo ustvarjalci vsebin sami skrbeti, da ne objavljajo vsebin, ki bi pritegnile nepridiprave.
19. november 2024

»Neumnost, seveda je smešno, ampak, no, verjetno je žaljivo do učiteljev.«

Dijak komentira izziv 'oi oi oi baka' in njegov vpliv na učitelje.
5. september 2023

»Naše prvo podatkovno središče v Dublinu deluje in vanj smo že začeli seliti podatke evropskih uporabnikov.«

TikTok je sporočil, da je njihovo prvo podatkovno središče v Dublinu že operativno in vanj selijo podatke evropskih uporabnikov.