»Že zdaj se dogaja, da vozilo na pospeševalnem pasu ne pospeši dovolj in se na vozni pas vključi s premajhno hitrostjo.«
»Nam se je to zgodilo pri vožnji na avtocesti s hitrostjo 130 km/h. Nenadoma je hitrost padla na 40 km/h. Komaj smo še zapeljali na odstavni pas.«
»Voznik ferrarija je na avtocesti, kjer je hitrost vožnje s prometnim znakom omejena na 100 km/h, vozil s hitrostjo 226 km/h.«
»Po podelitvi dodatnih frekvenčnih pasov pa bodo hitrosti še večje kot danes.«
»Čakamo na okoljsko dovoljenje, kar se tiče tretjega pasu – severna obvoznica, štajerska in primorska avtocesta.«
»V primeru zastojev na avtocestah in hitrih cestah ne pozabite na pravilno ustvarjanje reševalnega pasu.«
»Ko bo sistem začel delovati, se bo varnost na avtocestah in hitrih cestah izboljšala. Glede na izkušnje upravičeno pričakujemo, da bomo lahko s tem sistemom zmanjšali hitrost in povečali pretočnost avtocest in hitrih cest.«
»Kajti, trenutno so razmere takšne – en pas zasedejo tovornjaki, na prehitevalni pas gredo avtodomi in osebna vozila s prikolicami, hitrosti se zmanjšajo na 70, 80 kilometrov na uro in težave so tukaj – nepopisni zastoji.«
»Spopadamo se s preozkimi avtocestami in še vedno imamo zelo zastarelo železniško omrežje, ki ne omogoča niti povečane hitrosti vlakov niti povečane kapacitete pretovora.«
»Potrebujemo ustrezno infrastrukturo, tretjo razvojno os, četrti vozni pas. Zahtevamo takojšnjo umestitev logistične infrastrukture ob avtoceste, digitalizacijo Luke Koper.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju