»Inženirje najbolj skrbi, da bi naleteli na kraško jamo, ki bi zahtevala mostno konstrukcijo.«
»Če izračunamo pavšalno, najdemo pri gradnji predora Lokev kraško jamo vsakih 50 metrov.«
»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
»Sicer pa na podlagi izvedenih geofizikalnih meritev pričakujemo, da bomo ob gradnji drugega tira našli približno 10 večjih in približno 100 manjših jam, ki jih bomo skušali ohraniti v čim večjem številu.«
»Zaklad, buri domišljijo in nas povezuje s 'tistimi dnevi v tem času'. To je 'hanukin gelt' (denar), ki ga IAA donira ljudem in državi Izrael. Vabim javnost, da decembra sodeluje pri izkopavanjih v jami Vadi Muraba‘at. Menimo, da jama še ni rekla svoje zadnje besede!«
»Nekatere so dovolj velike, da se da v njih priti brez plezalne ali druge tehnične opreme, najdaljši stalaktiti so dolgi tudi en meter.«
»Midva sva se prekopala toliko, da imava majhen predor izkopan do ceste in do kokošnjaka, kjer so kokoške začuda preživele in celo znesle jajca. Avta pa še ne bova mogla kmalu uporabljati.«
»Drugi tir je za nas strateški projekt. Upamo na ugodno rešitev posojila pri EIB-ju.«
»Država mora zagotoviti potrebna sredstva in zaščito za ekipe na izkopavanjih ter oblikovati strategijo za izkopavanje in raziskovalni postopek, da bi pokrili celoten arheološki zemljevid v Iraku.«
»Očitno je, da hočejo pri drugem tiru stvari pomesti pod preprogo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju