»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
»Če izračunamo pavšalno, najdemo pri gradnji predora Lokev kraško jamo vsakih 50 metrov.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Namreč že dolgo čakamo to našo drugo cev predora, medtem ko so Avstrijci že globoko v Karavankah.«
»Nova cev predora Učka, dolga 5,6 kilometra, bo ena najmodernejših v Evropi.«
»Vojaki izraelskih obrambnih sil (IDF) so odkrili 55 metrov dolg teroristični predor, ki je potekal deset metrov globoko pod bolnišničnim kompleksom Al Šifa.«
»Če bo šlo s kraškimi pojavi tako, kot ta trenutek vidimo, bo kar bistven prihranek.«
»Trenutno smo na 385. metru, kar predstavlja okoli 11 odstotkov dolžine celotnega predora.«
»Velike težave smo imeli na 700 metrov, ko smo imeli nekoliko večji udor vode, pa tudi geologija je bila slaba. Ampak v drugi cevi smo bili na to pripravljeni, prva cev deluje tudi kot drenaža.«
»Končni roki niso ogroženi, napredovanje izkopov v predorih je tudi do devet metrov na dan.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju