»Zdravstveni domovi imajo potrebe po specialistih, ki delujejo v bolnišnicah. Ni razloga, da ne bi šli pomagat v zdravstvene domove po podjemnih pogodbah.«
»Znotraj regij bo treba mrežo postaviti, to bo v enem letu, mreža potem prilagaja vse – od kadrov, specializacij novih do zaposlovanja.«
»Pripomb nima veliko, predlogu ne nasprotuje, opozarja pa na možne težave, denimo pri neaktivnosti vodstev bolnišnic.«
»Predlogi prihajajo, nekateri so zanimivi, vredni razmisleka, časa je še nekaj, tako da bomo videli, kaj bo iz tega.«
»Trudimo se dajati pozitivne predloge na zakon. Predvsem opozarjamo na pasti, na sive cone, ki so še v zakonu. V celoti pa se vsi strinjamo, da so spremembe potrebne, da pač tako več ne gre.«
»Veseli me, da so na ministrstvu za zdravje upoštevali predlog strateškega sveta o nagrajevanju vseh zaposlenih vseh v zdravstvenem sistemu.«
»Mislim, da smo jih imeli 43, smo kar garali. Predlogov je ogromno.«
»Več kot 20 let se trudijo, pa ne gre – predvsem spraviti kakovost naprej.«
»Zelo se trudim, da bo končni cilj plačilo zdravnikov in timov, ki delajo boljše.«
»Ne vem, ali imamo res pomanjkanje zdravnikov.«
»Kaj dela ministrica, morate njo vprašati. Pripravila je več zakonov.«
»Kaj bomo pa delali na strateškem svetu? Nadaljevali bomo teme, ki smo jih začeli.«
»Če bo vodstvo v to privolilo, so drugi zdravniki v bolnici bedaki, če ne bodo naredili istega in sami zahtevali podjemne pogodbe z bolnišnico. Saj lahko se gremo to, ampak zavedati se moramo, da Slovenija, ZZZS nima toliko denarja, da bi vse zdravnike plačeval po podjemni pogodbi. Toliko moramo biti realni. Če bodo to naredili, lahko pričakujejo osip vseh zdravnikov.«
»Mi smo se izogibali izrazu prepoved. Ampak pravila igre, kdo lahko sodeluje v javnem zdravstvu, v javnem sistemu, kakšni so pogoji, da lahko sodeluje z drugimi izvajalci, pod kakšnimi pogoji ... na tem področju je kar neurejeno.«
»Počasi bi bil tudi čas, da bi začeli meriti kakovost.«
»Mi ne moremo recimo nagrajevati medicinskih sester, zasebniki jih pa lahko. Treba je pogledati, zakaj je to mogoče.«
»En red je treba uvesti, ne more biti tako, da vsak dela, kar hoče.«
»Je pa treba biti realen, slovensko zasebno zdravstvo je številčno slabo razvito.«
»Saj se lahko vsi zmenimo, da bomo dali odpoved v javnem zdravstvu in izsiljevali potem bolnišnice, da nam dajo podjemne pogodbe, ki so bistveno boljše plačane, kot je pač plača po zakonu. To lahko naredimo vsi zdravniki (...), ampak se je treba zavedati, da ima ta malha denarja svoje omejitve. Če se bomo vsi tako obnašali, bo denarja zelo hitro zmanjkalo za zdravljenje, na koncu pa tudi za naše plače.«
»Zdaj so grde stvari za tiste v javnem zdravstvu, lepše pa za koga drugega, zraven pa še dobički in zaslužki.«
»Medicina je veda, ki temelji na dokazih, pri organizaciji zdravstva pa se bolj ali manj obnašamo na pamet.«
»Načeloma ga podpiramo, bi pa radi dorekli še nagrajevanje vseh zaposlenih v javnem zdravstvu, ne le zdravnikov ... Kako stimulirati zaposlene v javnem zdravstvu, da bi želeli ostajati, delati več, bolj kakovostno.«
»Za nas je vsak, ki ima koncesijo, del javnega zdravstva. Govorili smo o prehajanju v javnem zdravstvu, med javnimi zdravstvenimi zavodi in zavodi s koncesionarji in tudi obratno – ni razloga za to, da ne bi lahko koncesionar delal dodatno v javnih ustanovah.«
»Bi bil pa čas, da zdravniške organizacije začnejo izjave v javnosti dajati na podlagi dejstev, na podlagi podatkov. Predvsem pa bi bil čas, da bi zdravniška zbornica malo bolj resno začela ščititi tudi zdravnike v javnem zdravstvu.«
»Noben zakon ni nad kodeksom zdravniške etike. Raje vrnem zdravniško licenco, kot da izpolnjujem ukaze ljudi, ki leta niso prijeli bolnika za roko.«
»Noben zakon ni nad kodeksom zdravniške etike.«
»Raje vrnem zdravniško licenco, kot da izpolnjujem ukaze ljudi, ki leta niso prijeli bolnika za roko.«
»V to je treba vlagati energijo, denar, sredstva, iskati kadre, da bodo tukaj delali, ne pa sprejemati populističnih zakonov, ki nimajo zveze z realnostjo.«
»Vidim zdaj za nazaj – ustanovitev tega strateškega sveta pod pristojnostjo predsednika vlade je bilo odklapljanje ministra, o ukinitvi dopolnilnega zavarovanja minister sploh ni bil obveščen.«
»Ne vem, koliko imam vpliva, dosti ne. Koliko mi zaupa, morate vprašati njega. Ampak absolutno ni res, da so se postopki začeli s tem, ko sem jaz to javno rekel. 'Odklapljanje ministra' se je začelo že veliko prej.«