»Tega postopka, kot smo povedali v javnosti že na začetku maja, ne bomo več peljali naprej, ker je ustavni sodnik to dejavnost odpravil oziroma je prekinil to delovanje. Lahko pa povem, da je stališče naše komisije, da je biti funkcionar in pa imeti s. p. nezdružljivo, temu je tudi pritrdilo že upravno sodišče v nekem postopku.«
»Po zakonu se ne ločuje, za kakšno dejavnost gre. Zakon določa, da se takšna dejavnost ne sme opravljati prek espeja.«
»To zanikamo, absolutno. Tako omejitve poslovanja kot nezdružljivost funkcij sodijo v kategorijo preprečevanja nasprotja interesov.«
»Mi smo že leta 2021 vladi in pravosodnemu ministrstvu predlagali, da se poenoti področje nezdružljivosti funkcij za vse funkcionarje, da se odpravijo nejasnosti, podvajanja, oziroma ločeno urejanje za različne poklicne skupine funkcionarjev.«
»Da bo črno na belem, saj je v slovenski praksi zelo pogosto iskanje obvodov, kako ne slediti namenu zakona, oziroma ko je nekaj nezakonito, poiskati način, kako to v bistvu obiti in doseči svoj namen, ne da bi kršil zakon.«
»Vedno. Ampak osnova je, da sam prepoznaš, da si nekaj storil narobe, pa prevzameš odgovornost, če ne, je potem tisti, ki te je imenoval na takšno funkcijo, na potezi, da to stori.«
»Delamo male prave korake v pravo smer, ampak prevzemanje odgovornosti oziroma vodenje z dobrim zgledom se vedno začne in konča pri glavi.«
»Še vedno je zelo pomembno, kakšno je prevladujoče mišljenje v državnem odnosu do žvižgačev. Če bo to še vedno nekaj negativnega, bomo težko napredovali.«
»Statistični kazalci kažejo na rast zaupanja v KPK, ampak bolj kot statistika je za nas pomembna kakovost našega dela.«
»Ko poiščeš zakonit obvod, ki je legitimen zgolj za eno skupino ljudi, potem ne ravnaš v duhu zakona, za katerega je bil napisan.«
»Če bi se ti instituti dosledno uresničevali v praksi, bi lahko predstavljali t. i. imunski sistem pri preprečevanju korupcije. Tako pa je še vedno prisotna miselnost, da je pretentati državo vrlina, hkrati pa vse prevečkrat opažamo obvode zakonodaje, ki so sicer legalni, ne pa tudi legitimni.«
»Komisiji vsekakor ne manjka poguma pri obravnavi posameznih zadev.«
»Vsebinska ali postopkovna zakonska nedorečenost tudi po našem mnenju še ne pomeni, da je legalno hkrati tudi legitimno.«
»Mnenja obravnavanih oseb iz vrst slovenske politike o tem, ali naša družba komisijo potrebuje ali ne, niso relevantna. Ljudje, katerih ravnanja na javnih funkcijah so del težave, najpogosteje nimajo ustreznih rešitev na področju preprečevanja korupcije.«
»Ko bo Slovenija v CPI-ju na ravni Estonije, še bolje pa Finske, lahko razmislimo, ali še vedno potrebujemo komisijo v takšni obliki, kot je danes. Vse do takrat pa je naša vloga utemeljena, saj smo neodvisni in samostojni z razlogom, ki ga podpira tudi osnutek nove direktive Evropske komisije za boj proti korupciji.«
»Se lahko ponovi leto 2013, ko je KPK na notranjepolitičnem prizorišču z objavo premoženjskega stanja Janše in Jankovića povzročil padec vlade.«
»Njegovo ravnanje je bilo nepremišljeno, neprimerno funkciji, ki jo opravlja.«
»Saj ravno oni javne uslužbence in funkcionarje pozivajo k temu, da morajo z lastnim zgledom krepiti ugled institucije, v kateri so zaposleni.«
»Vsakršna takšna in drugačna namigovanja v javnosti, da bi bile odločitve senata pod njegovim vodstvom pristranske oziroma politično motivirane.«
»Če je nekdo sam zase pisal razpis, če se je prirejala razpisna dokumentacija ali je nekdo nekomu dal določeno ekskluzivo ali privilegij, je to korupcija. Zagotovo je to nedopustno.«
»Mi se zavzemamo, da bi bila korupcijska tveganja naslovljena bolj zrelo, bolj pregledno, bolj odgovorno in da bi jih bilo v praksi vse manj.«
»Če pa so izpolnjeni vsi standardi, ki jih določa tako zakon o javnem naročanju kot tudi drugi zakoni, pa je seveda to omejeno.«
»Ravno obratno bi moralo biti.«
»Učinkoviti smo lahko zgolj z medsebojnim sodelovanjem, kar na komisiji vseskozi poudarjamo. Glede na tokratno neposredno sodelovanje z ministrstvom za zdravje menimo, da se bo s tem povečala tudi verjetnost upoštevanja naših priporočil, ki smo jih od leta 2004 na področju zdravstva izdali več kot 40, ki pa v praksi večinoma niso zaživela.«
»Prepoved kandidature v nadzornih svetih in upravah družb pod okriljem SDH-ja za osebe, ki so že pravnomočno kršile integriteto ali pa jo bodo v prihodnje, je prva takšna sankcija za kršitelje. S tem smo naredili premik bliže temu, da integriteta v našem prostoru postane standard tudi v praksi.«
»Prav tako je z vrnitvijo pristojnosti za presojo nasprotja interesov, ki sicer predstavlja le še korak do korupcije, poplačan naš trud pri obravnavi področja v zadnjem desetletju.«
»Namesto da bi v upravljanju družb v državni lasti dosegli napredek in dosledno začeli uporabljati vse obstoječe mehanizme za zagotavljanje dobrega upravljanja, žal zaznavamo celo korak nazaj.«
»To ne bi smela biti realnost vsakokratne vladajoče politike in družbe v državni lasti ne bi smele vsakokratni politični plen vladajočih.«
»To ima za posledico nezaupanje ljudi v delovanje sistema.«
»Dva postopka sta že pravnomočna. V teh dveh se je ugotovila kršitev integritete.«