»Sistem vzgoje in izobraževanja je živ sistem, pri katerem si moramo nenehno prizadevati za izboljšave.«
»Odločitev za odstop je bila osebna, saj se želim v celoti posvetiti delu na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem.«
»Vaša pot do diamantnega maturanta gotovo ni bila lahka. A prav na tej poti ste se izoblikovali v osebe, ki so sposobne vztrajati tudi takrat, ko so izzivi največji, in v osebe, ki vedo, da se uspeh skriva v tem, da nikoli ne odnehaš. Ta preizkušnja je bila le ena postaja na vaši poti, in čeprav vas današnji dan postavlja na vrh, je to hkrati tudi nov začetek.«
»Letošnji dan zaznamujemo v duhu razmisleka o tem, kakšno vlogo imate vzgojitelji in učitelji pri vzgoji in izobraževanju mladih generacij, pri oblikovanju tega sistema in kako s tem sooblikujete prihodnost, kakršno si želimo oziroma jo potrebujemo.«
»Za razvoj vaše kariere je potrebno strokovno in splošno znanje, ki ga boste pridobivali s študijem in pri praktičnem izobraževanju.«
»Imam ogromno dela in dejansko bom zdaj začel izobraževanje bodočih učiteljev matematike in sem res jaz izrazil željo, da bi se vrnil.«
»Meni je bilo vedno tako žal, ker nisem mogel biti še bolj udeležen na univerzi, ker navsezadnje je moje poslanstvo vendarle učiti bodoče vzgojitelje, bodoče učitelje.«
»Naj pač naredi tako, da se to ne bo preveč vleklo.«
»Vedno je kdo nezadovoljen, pravi, a delo ministrstva in njegove ekipe ocenjuje kot dobro.«
»Ko pogledam nazaj, kaj smo naredili, smo res veliko naredili, tudi take malenkosti, ki se niti ne vidijo.«
»Delo ministrstva in njegove ekipe ocenjuje kot dobro.«
»Odprtje slovenske jezikovne sekcije je velika pridobitev za Slovenijo.«
»Tako kot je za posameznika pomembna ljubezen do maternega jezika, je za skupnost ključno, da ima prostor, kjer ta jezik lahko živi.«
»Stremimo k temu, da so naše rešitve vselej premišljene in strokovne.«
»A pogosto se izkaže, da so ovire pravzaprav priložnost za rast.«
»Da bo šola danes in tudi v prihodnje prostor, ki s posredovanim znanjem odpira vrata v svet sanj in želja.«
»To dokazuje, da je matura stabilno preverjanje znanja, je prepričan.«
»Izjemen uspeh, torej vseh 45 točk, so dosegli štirje kandidati.«
»Če se zazna grožnja oziroma neko morebitno nasilje, je policija tista, ki bi morala presoditi, kolikšna je stopnja ogroženosti.«
»Če presodi, da je grožnja bolj splošne narave in kaže, da ne bo imela posledic, potem ne obvešča niti šol niti ministrstva.«
»Če pa se izkaže, da bi se lahko kaj razvilo, potem mora policija obvestiti ministrstvo, ministrstvo pa nato ustrezne šole.«
»Bilo je nekaj nerodnosti, ker nismo vedeli, ne kako ne kdo odloča.«
»Stoodstotne varnosti nikoli ne bo, ker je pač ni mogoče zagotoviti.«
»Res potrebujemo postopek iskanja vzrokov, da se torej pogovarjamo z otroki, da vidimo, kaj je ozadje, s čimer se navsezadnje vsakič tudi nekaj naučimo in potem vemo za drugič, kaj bi morda lahko preprečili.«
»Živimo namreč v času, ko glasna manjšina, slapovi žaljivk, razpihovanja sovraštva v imenu 'svobode govora', z verbalnim in tudi včasih fizičnim nasiljem uveljavlja svoj prav, v bistvu lahko rečemo svoj neprav in s tem tudi vzbuja vtis, da je v naši družbi vse narobe.«
»v omenjenem primeru ravnateljica šole pravilno ravnala, vzroke za dogodek pa morajo zdaj ugotoviti druge pristojne institucije«
»Omogočil nam bo, da z napredno tehnologijo opremimo vzgojno-izobraževalne zavode, od vrtcev do srednjih in višjih šol. Vrednost projekta je skoraj 20 milijonov evrov. S temi sredstvi si prizadevamo k izboljšanju izobraževalnih procesov, povečanju konkurenčnosti in pripravi mladih na prihodnje izzive. V okviru Načrta za okrevanje in odpornost je za doseganje ciljev digitalnega prehoda predvidenih dobrih 20 odstotkov sredstev Evropske unije iz sheme NextGenerationEU Digitalna transformacija, ki bo našim učečim z različnimi projekti, ne le z omenjenim, zagotovila sodobna orodja in veščine, ki jih potrebujejo za življenje v hitro spreminjajočem se svetu.«
»Tveganja pojavov ekstremnega nasilja v slovenskih šolah so majhna, vendarle pa moramo vsako grožnjo obravnavati z največjo resnostjo.«
»Želimo, da se to, da je otrok v šoli, čim bolj izkoristi, da otroka nekako pripravimo na življenje.«
»Za nas so mednarodne raziskave izjemno pomemben vir za načrtovanje politik, se nastavljajo neko ogledalo.«