»s predstavo želijo uprizoriti paradoksni moment med popolno osvobojenostjo in strogo disciplino, ki jo zapoveduje gibanje.«
»v trčenju svobode in discipline prepozna nastajanje smislov in nesmislov, v katere je venomer ujeto živo, misleče in plesoče.«
»Resnično smo veseli in obenem ponosni, da smo lahko na koncu prve sezone plesnega cikla prav v Celju videli in doživeli plesno poslastico v produkciji MN Dance Company, Balkan Dance Projecta, Festivala Danceproject Trieste in Festivala Velenje ter koprodukciji GO2025, Zavod Celeia Celje in SLG-ja Celje.«
»To je moški, ki se predaja občutkom jeze in žalosti, kontemplira o absolutnosti lastne nesreče, se sprašuje o splošni eksistenci človeštva, sprejema univerzalne posledice (...) in pri tem uživa.«
»Uprizarja dovršeno samopodobo, pod katero se skrivata dvom ter nasprotje med silovitostjo in negotovostjo, agresijo in ranljivostjo.«
»Zamikanje razglednic iz skupnega nezavednega, okamnela stanja človeštva, trans, ki se umiri v ritem, brezbrižno zaporedje. Protibolečinske tablete, ki se zdrobijo v ples, vzvišena, dvojna osamljenost neprimerljivega. Neprekinjen naval nemira, ki zasužnjuje telo v njegovem obrednem teku.«
»Za plesalce je delo z njo 'darilo, učna izkušnja, afirmacija plesa kot vsakodnevne prakse in raziskovanje oblik, formatov in fluidnost percepcije.'«
»'V tem procesu je ples vzporeden z učenjem, individualnim in kolektivnim, koreografija pa struktura, ki plesalke in plesalce podpira in izziva. Njegovih možnih branj je neskončno – čvrsto in fluidno/spremenljivo hkrati.'«
»Skozi nostalgično toplino preteklosti se znajdemo v trenutni zmedenosti in negotovosti, ki nas neprestano spremlja in usmerja.«
»Hkrati preizprašujemo prihodnost, vanjo polagamo upanje, poskušamo si jo predstavljati in hkrati dopuščamo njeno nepredvidljivost.«
»Gledal(a) sem telo. Gledal(a) sem ga večkrat – (raz)poka, se sliši kot vojna.«
»Primaren odnos se gradi skozi dotik.«
»Dotik razumemo v najširšem smislu.«
»Venera: med ujetostjo in letenjem je odrska kontemplacija odnosa med podobo, telesom in sanjami.«
»Preplet podob, poezije pisane iz sanj in glasbe razgrinjajo več med seboj sprepletenih tem kot so afirmacija telesa in izkustva, odnos do drugega, pogled in odgovornost, želja kot gonilna sila stvarstva, in naše prisostvovanje v nenehnem postajanju, ki ga uteleša narava.«
»Kompozicije v Bachovi zbirki so postavljene v parih preludijev in fug.«
»Vsako telo, še posebej naglašeno pa žensko telo, je prostor, kjer se spopadajo in prepletajo osebne izkušnje, kultura, družba, kolektivni in zasebni spomin.«
»Vsa telesa nazadnje preigravajo iste teme.«
»Snov, ki privlači protagoniste obeh predstav, Svatbe in Posvetitve pomladi, je nekakšna primarna sila, ki s svojim mehanizmom poganja družbo v svojevrstno obrednost – ritual poroke v Svatbi ter ritual žrtvovanja v Posvetitvi pomladi. Ultimativni korak je v obeh primerih neizogiben, a hkrati usoden privlačen.«
»Pri tem sem namerno sledil izvirnemu libretu in posledično tudi glasbi, ki zelo slikovito narekuje dogajanje in ne dopušča veliko prostora za 'stranpoti'.«
»Ne predstavlja le preobrata v glasbeni poetiki samega Stravinskega kot skladatelja, ampak je obenem tudi prelomnica v zgodovini plesne umetnosti. Skozi to delo spremljamo evolucijo plesa v 20. stoletju, tj. od prve postavitve Vaclava Nižinskega v Parizu leta 1913 pa do danes.«
»Iniciacijo moje postavitve predstavlja izvirna plesna kreacija Nižinskega s svojo hermetičnostjo in 'motečo' naprednostjo za tedanji čas; svojo interpretacijo Posvetitve pomladi zato doživljam tudi kot poklon Nižinskemu in njegovemu razvpitemu (ne)uspehu ob pariški premieri, ki je postala dinamični temelj razvoja modernega plesa v 20. stoletju.«
»Koncept, ki ga je razvila, podrobneje proučuje izvorno idejo Schieleja in ji dodaja nekaj svojih svežih premis.«
»Kostumografija poustvarja videz likov Egona Schieleja v vsej njihovi očarljivo razcapani zunanjosti, ki dodatno prihaja do izraza ob subtilnem oblikovanju luči.«
»Predstava Začasno zadržana telesa 'tone globlje v melanholijo in provokacijo'.«
»Igranje z bližino, razdaljo, spremstvom in občasnimi dotiki pa razločno odražajo trenutno covidno situacijo v našem prostoru.«
»Vsebina je na koncu le bežno oplazila izvorno idejo, saj je predstava raziskovala predvsem minimalizem geste.«
»Motiv, ki je stvaren tako v oblikah kot tudi gibanjih protagonistov na odru, je hkrati miselni prostor ključnega besedila Walterja Benjamina z naslovom Arkadni projekt.«
»Tema predstave je arhitektura spanja v razmerju do knjižnice (Aleksandrijska knjižnica – sestavljivosti prostorov v času) in jezika (Babilonski stolp – odpiranje prostora navzgor) z referencami iz del Alberta Manguela in Umberta Eca skozi analizo naših imaginarnih svetov.«
»Še bolj je pomembno, da konstelacije znotraj njenega koreografskega jezika ustvarjajo vizualne reference na percepcije ženskega telesa, ki se vedno izognejo popolni interpretacijski opredelitvi.«