»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Za nas, ki smo bili navajeni tradicionalno izpeljali informativni dan, je to letos nekaj novega. Dejstvo je, da se predstavljamo samo prek videovsebin in portalov.«
»Naš največji izziv je, kako priti do osnovnošolcev, kako jih nagovoriti.«
»V bistvu vstopamo na totalno neznano polje, zelo nas skrbi, kako bo – nikoli ne veš, ali si naložil preveč vsebinskega gradiva ali bo virtualni sprehod po hiši predolg.«
»Prijavilo se je ogromno šol, učenci in dijaki bodo lahko skupaj kot razred vstopili in dostopali do vseh informacij, kot da bi prišli v živo na informativni dan.«
»Ampak če si vi po Youtubu ogledate, kako nek stroj deluje ali pa v živo – tega se ne da primerjati, to je dejstvo, tega vzdušja v laboratoriju se tudi ne da prikazati v videu, pa če je še tako dober posnetek.«
»Želeli smo fizično prisotnost, seveda ob upoštevanju vseh preventivnih ukrepov.«
»Razumemo, da si v dani situaciji ne moremo privoščiti polnih predavalnic, ne razumemo pa, da fakultete in akademije še naprej ostajajo v celoti zaprte za študentke in študente.«
»Dejstvo, da je visokošolski prostor del zadnjega, t. i. zelenega svežnja sproščanja, pove veliko o tem, koliko cenimo znanje, brez katerega ne more delovati noben del te družbe.«
»Ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Če ne zaupajo, naj tega raje ne počnejo.«
»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Pouk na daljavo poteka neprimerno bolje, kot je potekal v prvem valu epidemije.«
»Vzgojitelji in učitelji so odgovorno nosili maske in upoštevali vse predpise.«
»Sprejemanje sistemskih sprememb v visokem šolstvu brez dialoga in konsenza vseh visokošolskih partnerjev je grobo poseganje v odnos.«
»Ministrica se je seznanila s predlaganimi sklepi in že dala navodila za njihovo realizacijo.«
»Z danes sprejetim sklepom se nekako vračamo pri svojem delu v čas, ki je veljal v času prve spomladanske covidne krize.«
»Verjamem, da se bomo vsi skupaj z razumevanjem in medsebojno pomočjo znali uspešno odzvati in pomagati k izboljševanju epidemiološke slike v celotni državi ter v šolskem in vrtčevskem prostoru.«
»Število okuženih v obeh je še vedno aktivno prisotno, se pa stanje tudi zaradi ukrepov preteklih dveh tednov izboljšuje.«
»Izboljšuje se toliko, da smo lahko ponovno sposobni izvesti proces izobraževanja na daljavo po celotni šolski verigi.«
»Na pouk na daljavo smo nedvomno bistveno bolje pripravljeni kot marca, čeprav je odločitev tako kot spomladi prišla nepričakovano.«
»Danes smo imeli vse pripravljeno, da ob 8.00 in 9.00 povabimo vse učence od 6. do 9. razreda na uvodne razredne ure preko videokonferenčnega okolja Zoom, a smo žal doživeli izpad sistema.«
»Po prvih poskusih dela preko spletnih učilnic namreč ugotavljamo, da imajo v nekaterih družinah še vedno podobne težave kot v prvem poskusu in da bo tudi tokrat trpelo delo na daljavo zaradi neustrezno pripravljenih pogojev za delo.«
»Če ima otrok štiri ure matematike na teden, ima dve uri na Zoomu in takrat so otroci tudi prisotni.«
»Za 1. september upamo, da se bodo otroci lahko vrnili v naravo, ker je tam najmanjša možnost okužbe.«
»Pri mlajših šolarjih pouk na daljavo brez njih ne more steči. Za starše, ki so ves čas delali, je bila šola na daljavo precejšnja obremenitev.«
»Treba je nekaj narediti na tem področju. Veliko preveč pozornosti se namenja ocenjevanju, več bi bilo treba namenjati poklicnemu usmerjanju in učenčevemu osebnemu razvoju.«
»Da se vidi, da mislimo resno, ko govorimo o njih in njihovi vlogi.«
»Posebej dopoldanska oddaja Izodrom za učence od 1. do 5. razreda je posebej dobro in pozitivno sprejeta.«
»Devetošolci, ki so prijavnice že poslali na izbrano srednjo šolo ali to nameravajo še narediti, lahko to naredijo. Prijavnice bodo sprejete in upoštevane.«