»Se je pa stanje z dobavami v avgustu v primerjavi z junijem in julijem že izboljšalo in se še izboljšuje.«
»Zato ne obstajajo razlogi za pripravo programa presežnih delavcev in vročanje odpovedi pogodb o zaposlitvi večjemu številu delavcev.«
»V nadaljevanju pa si v sindikatu želimo, da bi se celotno podjetje čim bolj osredotočilo na izpolnitev zastavljenih ciljev in doseganje dobrih rezultatov, od katerih bomo imeli korist vsi deležniki.«
»V zvezi s prenosom servisne dejavnosti v Sloveniji smo zbrali ponudbe in izbrali najugodnejšo izmed petih.«
»Uradnih postopkov, ki so predvideni ob prenosu dejavnosti, še nismo začeli, prav tako še nismo podpisali nobene pogodbe.«
»Ob zavedanju, da je ustrezna in kakovostna servisna dejavnost eden ključnih elementov blagovne znamke in zadovoljstva uporabnikov, prevzemniku postavili stroge pogoje glede izvajanja te storitve in za njihovo izpolnjevanje uvedli ustrezne varovalke.«
»Ena od teh je, da od prevzemnika, če bi pri njem prišlo do poslabšanja kakovosti storitve in poslovanja, takoj znova sami prevzamejo lastništvo.«
»Kaj bo z delavci v novem podjetju? Tudi mi smo zaposlene opozorili, da bo treba čim prej izoblikovati tudi sindikat, svet delavcev, da bodo tudi tam imeli sogovornike z delodajalcem.«
»Seveda je nova okoliščina v Sloveniji tudi povečanje minimalne plače, kar pomeni tudi pritisk na povečanje drugih plač.«
»V Gorenju zato obžalujemo, da se je sindikat v Valjevu odločil za stavko, saj menimo, da s tem vsi izgubljamo, tako zaposleni kot podjetje.«
»Cilj novega lastnika – Hisenseja sta odprt socialni dialog v vseh podjetjih Gorenja in reševanje odprtih vprašanj, da se, kjer je mogoče, stvari uredijo na način, da bodo zaposleni motivirani in zadovoljni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju