Tema: Festival slovenskega filma

20. september 2019

»Tam je šlo bolj kot za dobesedni jez za tisti metaforični jez, ki ga prebijemo s tem, ko govorimo, ko na dan izpustimo potlačene resnice.«

Zametek ideje za Ivanišinov celovečerec Oroslan se je pravzaprav rodil s kratko zgodbo, v kateri je Zdravko Duša preigraval teme slavne irske drame.
20. september 2019

»Na neki točki sem jo začel brati skozi prizmo svoje lastne izkušnje in v njej začutil osebno sidrišče.«

Ivanišin, ki je bil po lastnih besedah 'presunjen nad tem', kakšne občutke je v njem vzbujala zgodba iz gledališkega lista, se je k njej vračal vedno znova.
20. september 2019

»Sam nisem šolan snemalec in primeren se mi zdi Matjažev opis najinega skupnega dela – žlahtni amaterizem.«

K atmosferi je s statičnimi in pogosto oddaljenimi kadri veliko pripomogel Ivanišinov stalni sodelavec, direktor fotografije Gregor Božič.
20. september 2019

»Med svojimi raziskavami sem hodil po vaseh ob meji in dobro spoznaval tudi Benečijo.«

Za literarni navdih so ji služile tri zgodbe Antona Pavloviča Čehova, pa tudi Božičevo strokovno ukvarjanje s starimi sadnimi sortami na Goriškem.
18. september 2019

»K**c pa trije milijoni, ostati hočem človek!«

Metod Pevec je opisal donkihotskega lika Frenka in njegovo upiranje materializmu.
18. september 2019

»Ne opažam žensk, ki bi po svetu s podobnim idiotskim ponosom gojile svoje konflikte.«

Metod Pevec je izrazil opažanje glede razlik v gojenju konfliktov med moškimi in ženskami.
18. september 2019

»Vsi vemo, kaj je prav, za to ne potrebujemo ne Cerkve in ne politike.«

Metod Pevec je poudaril pomen etičnosti in moralnosti ter njuno ločitev od politike.