»Nekaj svetlega se skozi besede žalosti le posveti. Kratkotrajna, opojna bližina ženske, ljubljenje, prepojeno s strahom pred zapustitvijo.«
»To je knjižica, v kateri je avtorju skozi ponavljajoče se plasti besed in stavkov, ki si sledijo v stolpcih nepovezano, odrezano drug od drugega, ali samo za silo speto, vendarle uspelo oblikovati zgodbo.«
»Avtor že na začetku besedila razmišlja o opredeljevanju ljudi za evtanazijo in se zaveda obeh struj, ki se pri tem kažeta: humanistično znanstvene in duhovno religijske ali cerkvene.«
»Je Franjo Frančič v delu Evtanazija v imenu neozdravljivo bolnih in povsem obupanih oseb iskal opravičilo za odločitev za smrt?«
»Ali je skrajna intimna tragika dandanes, v površnem svetu, sploh lahko razumljena?«
»Ali je avtor našel dovolj mračnih besed in stavkov, da bi razsvetlil bralce, tudi tiste, ki niso nikoli izkusili velikega pomanjkanja in trpljenja?«
»Izid referenduma daje zakonodajalcu jasen signal, naj čim prej uzakoni pravico do prostovoljnega končanja življenja, ki bo preprečevala nepotrebno trpljenje, ne da bi pri tem kakor koli posegala v pravni ali dejanski položaj tistih, ki se z zdravniško pomočjo pri končanju življenja intimno ne strinjajo. Pričakujemo objavo zavrnjenega predloga Srebrne niti kot zakonskega osnutka, na katerega bo mogoče dajati pripombe za izboljšave v javni obravnavi, h kateri bodo povabljeni vsi.«
»Naš zakon le pripozna stanje razdvojenosti.«
»Strah je zelo dobrodošlo orodje v rokah vseh tistih, ki želijo, da se nič ne spremeni.«
»Glasovanje za ni samo glas za pomoč vsem tistim, ki trpijo in njihovim svojcem, ni samo glas za pravico vsakogar do svobode izbire ob koncu življenja, ampak gre tudi za glas za demokratično državo.«
»Vsako dejanje, s katerim namerno končamo svoje življenje ali življenje drugega, je tako z etičnega kot verskega vidika nedopustno, uvajanje možnosti samomora s pomočjo pa pomeni družbeno odpoved skrbi za najbolj ranljive.«
»Vsakega človeka spremlja strah pred trpljenjem, posebej ob koncu življenja. Vendar odgovor na ta strah ali na trpljenje bolnih in ostarelih ne more biti uvajanje možnosti samomora, temveč krščansko razumevanje, da je človeško življenje nedotakljiv Božji dar, pospeševanje družbene solidarnosti ter hitrejši razvoj paliativne medicine.«
»Pomembno je, da najprej naredimo vse, kar je mogoče, da smo tistim, ki se poslavljajo od življenja, blizu in da ohranjamo njihovo dostojanstvo.«
»Kar je škof Štumpf zapisal, torej da gre za boj med življenjem in smrtjo, je dejstvo. Mislim, da se vsak škof s tem strinja.«
»Evtanazija pomeni sodelovanje ali uboj bolnika in ne pritiče zdravniškemu poklicu, čeprav moramo spoštovati pacientovo voljo, če ne želi nadaljevati zdravljenja.«
»Noben zakon ni nad kodeksom zdravniške etike. Raje vrnem zdravniško licenco, kot da izpolnjujem ukaze ljudi, ki leta niso prijeli bolnika za roko.«
»Takšno svetovalko bi si vzel Adolf Hitler v tretjem rajhu. Nacisti so pomagali duševno prizadetim in nato starejšim v prehitro smrt.«
»Umrla sta skupaj in z roko v roki.«
»Moje dekle.«
»Uzakonjenje evtanazije prinaša ljudem možnost in zavedanje, da imajo, če bodo 'poraženci na loteriji življenja', možnost zasilnega izhoda, kar daje občutek varnosti.«
»Vprašanje, ali je dovoljenost evtanazije lahko tudi spodbuda k samomoru, 'daleč pretehta' argument o nesmiselnosti trpljenja.«
»Za to morali v višje razvitih državah tudi živeti in imeti urejene osnovne parametre dolgotrajne oskrbe in paliativne oskrbe.«
»To seveda ne more držati.«
»Zlorabe se v Belgiji in na Nizozemskem po njegovih besedah dogajajo v tretjini primerov.«
»Zelo na široko odpira vrata za ljudi, ki bi želeli končati svoje življenje.«
»Reakcija zagotovo bo.«
»To je ena od možnosti, želimo pa seveda si, da v Sloveniji ne bi imeli zakonov, ki bi se jih morali zdravniki izogibati z ugovorom vesti.«
»To je še bolj občutljivo vprašanje kot vprašanje spreminjanja ustave, je pa res, da se moramo tudi o tem začeti pogovarjati, prehitrih sklepov pa v tem trenutku ne bi smeli dajati.«
»simbolna gesta iz spoštovanja do njenih otrok«