»Radijski medij znova in znova izkazuje svojo vzdržljivost in pomen, to se najbolje odrazi ob izrednih dogodkih in razmerah, kakršne so bile denimo lanske poplave, požari leto prej, še prej pa pandemija covida-19.«
»Vsakokrat potrdi, da se javnost množično opre in zanese na radio, zato ne presenečajo rezultati raziskav, ki kažejo, da je radio še vedno najbolj zaupanja vreden medij v Sloveniji in v Evropi.«
»Se mora prilagajati sodobnim izzivom digitalnih poti in načinov uporabe avdiovsebin.«
»Dejstvo je, da nove okoliščine, nove razmere, ki niso od včeraj, narekujejo zelo intenzivno prilagajanje klasičnih medijev novi realnosti.«
»Zelo izrazito se kaže trend k vračanju k nekemu verodostojnemu viru informacij, med drugim tudi k radiu.«
»Radio kot medij je drugačen od časopisov, televizije, je predvsem hitrejši.«
»Pomen lokalnega radia ni zanemarljiv.«
»Ustvarjalci lokalnega radia so povezani s svojimi poslušalci na tak ali drugačen način, so jim blizu in čutijo neko zaupanje do ljudi, ki jih slišijo v programu, pa tudi poznajo se.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju