»V program sem umestila predstave, ki so me navdihnile in navdušile na uprizoritveni ravni, ki so se mi zdele pomembne, drzne na vsebinski ravni, ki so odpirale teme ali perspektive, ki so bile do zdaj postavljene na rob, predstavo, ki se je odločila, da bo animirala svetlobo, in ne predmeta ali lutke, za spremembo.«
»Po besedah Zale Dobovšek so v spremljevalnem programu 'uprizoritve, ki so še bolj specifične. Celostno me mogoče niso popolnoma prepričale, a vsebujejo elemente, ki so izjemno pomembni tako za samo kreativo in preizpraševanje novih ustvarjalnih vzorcev znotraj scene, na drugi strani pa odpirajo zelo pomembne družbene vsebine in tematike, o katerih moramo čim prej začeti govoriti čim bolj konsistentno, suvereno in kritično tudi znotraj lutkovnega gledališča in animiranih form.«
»Vse je v najlepšem redu, gledaš umetniško delo.«
»Da gre za ultimativni trenutek nelagodja (žensk), pa zagotovo potrjuje tudi dejstvo, da (estetizirano) posilstvo na oder vsekakor večkrat umestijo režiserji kot režiserke.«
»izjemno duhovita«
»dopisovanje ni izšlo, saj se ji je, ko je začela z dopisovanjem prizora ali dveh, zazdelo, kot da bi besedilo 5fantkov.si pred 15 leti napisala druga oseba, in tako je nastalo novo besedilo.«
»To je tisto, kar to besedilo premišljuje in to v celoti, s stališča umetnosti, na sintetičen način, sintetičen v smislu, da vključuje vsa protislovja in jih daje občinstvu v razmislek na najširši možen način.«
»Delamo na področju, ki je v zadnjem desetletju doživelo tako turbulentne pretrese, da bi si nagrado zaslužili vsi, ki sodobni ples še ustvarjajo, mislijo, zagovarjajo in skušajo od vsega tega tudi preživeti.«
»Naša motivacija je od drugje, plesno delo opravljamo, ker verjamemo v sodobni ples in nimamo izbire. To preprosto moramo početi in verjamemo, da naša kultura in družba tovrstno umetnost potrebujeta.«
»Kot je na novinarski konferenci pred začetkom Gibanice povedala Zala Dobovšek, je bilo njihovo vodilo pri tem 'dobre, zanimive, kakovostne predstave, ki bodo v polnosti zaživele z občinstvom'.«
»Že pred letošnjo Gibanico je bilo znano, da nagrado Ksenije Hribar za življenjsko delo prejme Marko Mlačnik.«
»Njeno umetniško delo je za domačo sodobnoplesno skupnost zgled in zaveza.«
»Njeno umetniško telo je s poznavanjem sistemov fundamentalne kinetike, t. i. somatskih praks, vselej poslušalec in izvajalec hkrati, izkušnja ter njena zaznava in misel.«
»Plesnemu delu Antončiča želimo s to nagrado izkazati priznanje za vrhunske umetniške dosežke, ki navdajajo s ponosom in v domači plesni prostor prinašajo zgled, ki ga ni mogoče spregledati.«
»Ki je svoj plesno-kinetični instrumentarij tehnično izpopolnila do stopnje, da je kos izjemno širokemu spektru koreografskih in gibalnih izzivov.«
»Dejstvo, da je umetniški opus Male Kline nerazumno obsežen in kvalitativno eden najbogatejših med umetnicami in umetniki njene generacije, filozofinji z izjemnim konceptualnim aparatom zagotavlja izkušnjo in analitični uvid presežne stopnje in nenazadnje kompleksno miselno jasnost.«
»V zadnjem obdobju odločilna in vplivna snovalka produkcijskega sistema in kuratorskih vsebin festivala Mesto žensk ter aktivna zagovornica vključevalnih programskih in kulturnih politik, ki zagotavljajo zasluženo vidnost umetnicam, kulturnih delavkam in ustvarjalkam, z njimi pa posredno vsem nevidnim in izključenim družbenim skupinam.«
»Tedaj ni bilo kaj dosti projekcij, kaj bo Glej pomenil v prihodnosti. Delovalo se je tukaj in zdaj, v okviru nekega internacionalnega umetniškega ustvarjanja ali tipa življenja, in to je hipijevstva.«
»Srž ideje delovanja gledališča v 70. letih so bili prilagodljivost, hitrost izvedbe idej ter težnja po večji teatraličnosti in avtonomiji.«
»V 90. letih je bila po zapisu Marine Gumzi ena od ključnih novosti poteza, da so v Gleju k ustvarjanju povabili tedaj popolnoma neznane gledališke ustvarjalce.«
»Začetek novega tisočletja je v Gleju po besedah Zale Dobovšek minilo v znamenju kritičnega zrcaljenja aktualnih družbenih silnic in umetniških tendenc.«
»Prva je zgodba mlade ženske, ki ob spoznanju ljubezni pretrga družinske spone, si vzame svobodo in pri tem tragično propade.«
»Odpor dela publike sloni na tem, da v osebah na odru ta del gledalcev prepozna same sebe.«
»Nič ni tako neomejeno, kot je človeška neumnost.«
»Po dolgem času imamo na repertoarju predstavo, v kateri ima vsak priložnost, da iz svojega lika, pa četudi je majhen, nekaj naredi.«
»Primož Ekart je pokazal natanko tisto spoštljivost, ki jo ansambel in teater potrebujeta.«
»V okolici, v katero je postavljena Marianne, vlada strah. Ona pa je eno veliko, pogumno srce.«