»Preprosto je razglasiti izredne podnebne razmere, vendar moramo narediti veliko več. Najti moramo nove tehnologije, nove priložnosti za podjetništvo in za znanost. Za to moramo zagotoviti tudi sredstva v proračunih. Ljudem smo dolžni razložiti ukrepe, ki bodo sledili.«
»Zato je današnja odločitev pomemben znak, da bo Evropska unija podnebno krizo obravnavala kot nujnost največje prioritete. To ni le simbolna poteza, ampak prvi korak za to, da se v EU organiziramo za učinkovito in pravično podnebno ukrepanje.«
»Resolucija Evropskega parlamenta po njenem mnenju podaja odločno politično sporočilo unije pred podnebno konferenco v Madridu. Želi si, da bi tudi mednarodna skupnost podprla tako ambiciozen projekt, saj 'naša dejanja neposredno vplivajo na naša življenja in življenja vseh prihodnjih generacij'.«
»Ne gre za strinjanje ali nestrinjanje z oceno VoteWatch Europe, ampak za to, ali bodo slovenski evropski poslanci dovolj prepoznavni pri svojem delu in ob tem dovolj vplivni, da lahko naredijo nekaj dobrega za Slovenijo v okviru svojega mandata.«
»Zagotovo igra pri tem precejšnjo vlogo velikost posamične države oz. število njenih prebivalcev, saj imajo manjše države tudi manj številčne posamične delegacije, zato je posledično tudi njihova zastopanost na vodstvenih ali vplivnejših položajih manjša.«
»Ob tem je treba poudariti še, da je za evropska poslanca, izvoljena na listi LMŠ, to šele prvi mandat, večje možnosti za zasedbo vodstvenih položajev v Evropskem parlamentu pa imajo praviloma poslanci, ki v EP-ju delujejo že dalj časa.«
»Očitno nas Evropa vsak teden negativno preseneti – pretekli teden, ko je ustavila začetek pogovorov s Severno Makedonijo in Albanijo, čeprav sta državi izpolnili vse pogoje. In so se politično odločili tako, da je Evropa dodatno izgubila ugled.«
»Vključuje se država članica, ki bi potencialno lahko imela izjemne težave, ker nima dorečenih meja s svojimi sosedi. Anomalija bi bila v tem, da bi imeli schengensko mejo, ki bi bila nedorečena.«
»Obžalujem potezo odhajajoče Evropske komisije. Namesto, da bi odpravljala notranje meje, ki so grožnja schengnu, se ukvarja z vprašanjem, katera država izpolnjuje pogoje za vstop v schengen in daje lažno upanje na schengensko širitev.«
»Še vedno imamo šest schengenskih držav - Norveška, Švedska, Danska, Nemčija, Avstrija in Francija -, ki ohranjajo mejne preglede znotraj schengenskega območja, vključno na meji med Avstrijo in Slovenijo.«
»V primeru Hrvaške si ne želimo, da bi bila na podlagi političnih pritiskov ali ocen znotraj Evropske komisije pripuščena v schengen, pri tem pa bi imela porozne meje, kot jih ima zdaj.«
»Seveda je Sloveniji v interesu, da bi Hrvaška čim prej vstopila v schengensko območje. Ampak mi si želimo, da je to verodostojen proces, da gre za izpolnjevanje objektivnih tehničnih kriterijev.«
»Še pomembneje pa je, da teh napak v sedanjosti ne ponavljamo, saj s tem ponavljamo zgodovino. Nikakor in nikoli pa ne smemo privoliti v poskuse, da bi stanje v Sloveniji med letoma 1945 in 1990 prikazovali enako, kot je bilo v Sovjetski zvezi, Romuniji in Vzhodni Nemčiji.«
»Prav je, da se srečujemo na Cerju, a nujno je tudi, da ob različnih vsakodnevnih priložnostih opozarjamo na solidarnost, sožitje in strpnost. Ker je mir veliko več kot samo odsotnost vojne.«