»pred sprejemom odločitve o oddaji storitev čiščenja, varovanja in odnosov z javnostmi ni izdelal ustreznih analiz, s katerimi bi podprl odločitev za oddajo storitev zunanjim izvajalcem, in ni izkazal, da je zunanje izvajanje teh storitev učinkovitejše kot izvajanje z notranjimi viri.«
»pridobil le ponudbo izbranega izvajalca, zaradi istovrstnosti storitev ter zaradi večletnega rednega ponavljanja javnih naročil storitev, oddanih vedno istemu izvajalcu, pa bi bilo najbolj ustrezno, če bi zavod izvajalca storitev izbral v katerem od bolj transparentnih postopkov, ki jih določa zakon.«
»V primeru ugotovljenih okoliščin, ki se nanašajo na socialne vidike, si je sicer zagotovil podlago za prekinitev pogodb, vendar pa po preteku določenega časa ni preveril, ali morda niso nastopile okoliščine za razvezo pogodbe.«
»Ne glede na nepreglednost financiranja javne službe informiranja pa je bilo v okviru izvajanja javne službe informiranja s povzetki novic zagotovljeno stalno (ažurno), celovito, točno in objektivno informiranje javnosti in medijev na ravni nabora vseh dnevnih dogodkov.«
»Pomen celovite sistemske rešitve je toliko večji ob dejstvu, da je Evropska komisija glede državnih pomoči pripoznala, da STA opravlja svojo dejavnost na trgu, kjer ni ustrezne komercialne baze medijskih strank, ki bi omogočala izključno komercialno delovanje agencije.«
»Prav tako nas veseli, da Računsko sodišče priznava STA, da je zagotavljala stalno (ažurno), celovito, točno in objektivno informiranje javnosti tudi v letih 2020 in 2021, ko je Ukom ustavil financiranje javne službe.«
»Revidirani računovodski izkazi v vseh pomembnih pogledih resnično in pošteno prikazujejo stanje sredstev in obveznosti do virov sredstev zavoda na zadnji dan leta 2023.«
»V nasprotju z zakonom o pokojninskem in invalidskem zavarovanju in zakonom o matični evidenci zavarovancev in uživalcev pravic iz obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja v svojih evidencah niso zagotovili pravilnih in popolnih podatkov.«
»Odločitev za to obliko tehnične vzpostavitve posredovanja podatkov ni temeljila na primerjalni analizi, v okviru katere bi agencija utemeljila izbrani pristop v primerjavi s širše uporabljanimi pristopi, kot je na primer centraliziran programski vmesnik za zbiranje podatkov ali ročno izpolnjevanje spletnih obrazcev. Agencija tudi ni pripravila strokovno utemeljene ocene stroškov, ki bi jih različne oblike vzpostavitve posredovanja podatkov za nadzore predstavljale za zavezance.«
»Agencija je večino zavezancev za posredovanje podatkov šele 40 dni pred rokom za prvo posredovanje podatkov obvestila o njihovih obveznostih, čeprav je od prejema vlog takrat minilo že 113 dni in da manjši dobavitelji brez obvestila niso mogli vedeti, da so bili v vlogah končnih odjemalcev navedeni kot dobavitelji in da imajo iz tega izhajajoče zakonske obveznosti.«
»Namesto tega je 27 dni pred rokom za prvo posredovanje podatkov objavil davčne in matične številke odjemalcev energentov, ki so vložili vloge za pomoč po zakonu o pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize, ter zavezance za posredovanje podatkov pozval, naj med njimi poiščejo svoje stranke.«
»Odločitev za to obliko tehnične vzpostavitve posredovanja podatkov ni temeljila na primerjalni analizi, v okviru katere bi agencija utemeljila izbrani pristop v primerjavi s širše uporabljanimi pristopi, kot je na primer centraliziran programski vmesnik za zbiranje podatkov ali ročno izpolnjevanje spletnih obrazcev. Agencija tudi ni pripravila strokovno utemeljene ocene stroškov, ki bi jih različne oblike vzpostavitve posredovanja podatkov za nadzore predstavljale za zavezance.«
»Agencija je večino zavezancev za posredovanje podatkov šele 40 dni pred rokom za prvo posredovanje podatkov obvestila o njihovih obveznostih, čeprav je od prejema vlog takrat minilo že 113 dni in da manjši dobavitelji brez obvestila niso mogli vedeti, da so bili v vlogah končnih odjemalcev navedeni kot dobavitelji in da imajo iz tega izhajajoče zakonske obveznosti.«
»Namesto tega je 27 dni pred rokom za prvo posredovanje podatkov objavil davčne in matične številke odjemalcev energentov, ki so vložili vloge za pomoč po zakonu o pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize, ter zavezance za posredovanje podatkov pozval, naj med njimi poiščejo svoje stranke.«