»Fokus se tako iz prihajajoče apokalipse, ki ostaja v polju nedefiniranega, a je zagotovo obarvana z distopičnim zeitgeistom današnjega časa, premakne na soočanje s kompleksnimi notranjimi svetovi, namesto v spekulativni futurizem pa zaide v svet sanjskih podob.«
»V turbulentnem obdobju najstništva in zgodnje odraslosti je vsakdanje življenje pogosto obremenjeno z družbenimi in individualnimi pritiski, medtem ko prihajajoči konec dogajanje na odru spremeni v priložnost za tiste skrite želje in najgloblje strahove, ki jih je morda težko izreči kar tako.«
»Apofenija je strukturirana kot organizem oživljajočih celic, ki odpira prostor prihodnosti, kot prostor brez človeka, v katerem umetna inteligenca svojo namenskost osmišlja skozi pozabljene podobe trajanja, minevanja in bivanja.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»KonS.mb si je v kontekstu razvijanja izobraževalnega ekosistema in delavničarskega vozlišča v mestu ob Dravi oziroma v kontekstu raziskovalnega laboratorija za robotiko in urbano transformacijo želel graditi mostove, iskati sodelovanja in povezovanja ter soustvarjanja novih prostorov s čim več lokalnimi deležniki in institucijami znanja, kulture, umetnosti in gospodarstva.«
»V človeka, v novo dojemanje časa, v umetnost in v življenje, katerega veličino v teh dneh občutimo morda močneje in globlje kot kadar koli. Naj nas njegova krhkost ne plaši, naj nas navdihuje in povezuje.«
»Kot beremo v poslanici Nike Bezeljak, je gledališče po njenem mnenju polno 'laži, pretvar, prevar in skrivanj in totalno nevredno zaupanja. Ampak je tudi polno dogovorov, struktur, staknjenih glav, srečanj, poslušanja, zaupanja, deljenja, odločitev. Ni nujno, da zaupam čisto vsaki predstavi in vsakemu ustvarjalcu in vsakemu odločevalcu in vsakemu gledalcu in vsakemu oblikovalcu mnenj ... Ampak gledališču pa! Umetnosti.«