»V današnjem času, ko so šole vse bolj vključujoče in je v njih vse več otrok z različnimi razvojnimi nevrološkimi in vedenjskimi izzivi, je zelo pomembno, da učitelji pridobijo učinkovite strategije.«
»Trend slabega duševnega zdravja pri mladih ugotavljamo že zadnjih deset let.«
»Z drobnimi dejanji usmerjamo pozornost v dobro, jih učimo komunikacije, kako reševati konflikte, kako se umirjati.«
»Rezultati programa so vidni tako na učencih kot učiteljih in starših.«
»Bistveno se je izboljšala duševna blaginja učiteljev.«
»Bistveno je, da vidimo razlike med temi oblikami težav oziroma med klienti s tako različnimi težavami. Tega osnutek zakona ne obravnava.«
»Varno in strokovno obravnavo lahko omogočajo le strokovno usposobljeni strokovnjaki.«
»Najpomembnejše je, da se vsak od teh pristopov, ki se ponuja, opredeli glede na to, kako podprt je z dokazi učinkovitosti, kako zanesljivi so ti dokazi, ti podatki pa so javni.«
»Zdi se, da pri odprti operaciji srca nihče ne bi pomislil, da bi zaradi krajše čakalne dobe znižal kakovost operacije in preskočil določene korake zdravljenja.«
»Podpiramo tudi razvoj strokovno kakovostnih in reguliranih programov na področju psihosocialnega svetovanja zunaj zdravstva.«
»Čeprav največ mladih živi v Ljubljani, imamo najmanj služb za duševno zdravje za otroke in mladostnike.«
»Bistveno je, da vidimo razlike med temi oblikami težav oziroma med klienti s tako različnimi težavami. Tega osnutek zakona ne obravnava.«
»Varno in strokovno obravnavo lahko omogočajo le strokovno usposobljeni strokovnjaki.«
»Najpomembnejše je, da se vsak od teh pristopov, ki se ponuja, opredeli glede na to, kako podprt je z dokazi učinkovitosti, kako zanesljivi so ti dokazi, ti podatki pa so javni.«
»Zdi se, da pri odprti operaciji srca nihče ne bi pomislil, da bi zaradi krajše čakalne dobe znižal kakovost operacije in preskočil določene korake zdravljenja.«
»Podpiramo tudi razvoj strokovno kakovostnih in reguliranih programov na področju psihosocialnega svetovanja zunaj zdravstva.«
»Čeprav največ mladih živi v Ljubljani, imamo najmanj služb za duševno zdravje za otroke in mladostnike.«
»Velikokrat se bolniki zastrupijo, ker dostopajo do produktov s črnega trga. To so nestandardizirani produkti, ki praviloma vsebujejo višje vsebnosti THC-ja, kot so dovoljene.«
»Niti tako imenovana medicinska konoplja ne zdravi bolezni, pač pa jo zdravniki v določenih primerih lahko predpišejo kot dopolnilno zdravljenje, ko druga terapija ni dovolj učinkovita.«
»Pomembno je razvijati in raziskovati uporabo konoplje v kmetijstvu.«
»Imamo že triletnike, ki so pred zasloni več ur dnevno.«
»Trenutno gleda risanke na YouTubu, sam telefon je sicer v uporabi izključno za družinske klice in pri zdravniku.«
»Sem zelo žalostna vsakič, ko vidim, da otroka v ambulanti, takoj ko zajoka, hočejo zamotiti s telefonom.«
»Otrok s tem razvije neustrezne strategije soočanja, spalne vzorce, prehranjevalne vzorce, kar se kaže v poznejših življenjskih obdobjih.«
»Vidimo, da imajo otroci težave pri komunikacijskih veščinah – že kako vstopajo v stik, v dialog, kako vzpostavljajo očesni stik, ali sledijo drugim, ali so pozornostno razpršeni.«
»Lahko se aktivirajo tisti centri ugodja v otroških možganih, ki se sproščajo tudi pri tem, ko kakšno koristno stvar uspešno narediš.«
»Če to projiciramo, bomo čez 15, 20 let imeli v šolah veliko otrok s posebnimi potrebami.«
»Predvsem, da poenotimo pogled strokovnjakov, ko komuniciramo s starši, da dajemo vsi enoznačna sporočila.«
»Ela je bila vesel otrok. Med šestimi otroki je bila edina, ki je vedno povedala, kaj se dogaja, kaj jo teži, znala je tudi ubesediti svoja čustva.«
»Premalo je bilo radosti, veselja, premalo trenutkov, ko bi se sprostila.«