»Če se ta generacija zbira v spletnih skupnostih Snapchat, Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, bodo morali ponudniki in podjetja prilagoditi svojo vsebino komuniciranja in ponudbo omrežjem, ki jih ta generacija spremlja, to pomeni mobilno trženje, družbena omrežja, trženje prek SMS-sporočil, marketing vplivnežev. Ne bodo jih dobili na klasičen način. Ne pozabimo, to je generacija, ki Netflix spremlja prek svojih mobilnih telefonov.«
»To je zanimiv fenomen, ker ga ljudje ne poznajo iz politike, ampak v zadnjem času predvsem iz športa. V medijih je bil prisoten s svojimi uspehi, ugledom, mednarodno pojavnostjo. In to je tisto, kar daje in vliva ljudem upanje, da bi lahko bil prava oseba.«
»V tem primeru ne bi šlo za tekmovanje leve sredine proti Janezu Janši in SDS-a, ampak bi to pomenilo tekmo na levi sredini. Glede na vedno jasnejša pozicioniranja levosredinskih strank bi s pojavom takšne močne osebnosti posledice občutili vsi na levi sredini.«
»To je denar, ki so ga plačali državljani Slovenije za to, da so dobili programe, ki jih zagotavljamo. Pri tem je treba povedati, da država letno nameni maksimalno 1,8 milijona, morda je v desetih letih namenila 15 milijonov za programe za manjšine. In to je vse.«
»Drugi mediji, pretežno desno usmerjeni, ter relevantni in objektivni merilci javnega mnenja niso napovedovali tolikšne prednosti. Napovedovali so tesen izid. Odvisno je torej, katere medije spremljamo in kateri raziskovalci izvajajo raziskave.«
»In treba je poudariti, da je že samo to, da se med pogovarjajo, velik napredek za levo sredino. Že to sproža podporo v javnosti, toda ljudstvo še vedno ni naklonjeno predčasnim volitvam.«
»Dejstvo je, da kakršni koli odgovori že bodo pridobljeni, so prej za v smeti kot za objektivno podporo za sprejemanje odločitev, ki bi kakor koli vplivale na sedanjo in bodočo politiko ravnanja v Sloveniji.«
»Mislim, da smo se na obeh televizijah v času, ko je epidemija izbruhnila, obnašali zelo odgovorno. Predvsem smo informirali naše gledalke in gledalce o tem, kaj to pomeni, kakšni so zaščitni ukrepi.«
»V informativnem programu TV Slovenija smo v prvi polovici tega leta predvsem zaradi epidemije ustvarili za 700 ur programa več, kot smo ga načrtovali. Ampak mediji nismo PR-služba vlade.«
»Nacionalna televizija je seveda mnogo več, ampak je tudi informativni program in ta služi javnosti, služi demokraciji in prav je, da tako tudi ostane.«
»Osem nas je? Pa kaj! Osem aktivnih poslancev je lahko enako 40 neaktivnim. Ni res, da se ničesar ne da. Če ne narediš ničesar in le kritiziraš, potem se res ne da nič.«