»Moje izhodišče je bilo, da je treba komunikacijsko, vizualno in programsko 'Mladinca' posodobiti, vsebinsko zaostriti in profilirati.«
»Naši gostje in partnerji iz tujine, čeprav so prihajali iz razvitih gledaliških držav, si niso mogli predstavljati, da lahko oziroma si upa neko institucionalno ansambelsko gledališče producirati take vsebine in formate in da je to v smislu nišnosti občinstva in v očeh financerjev sploh mogoče.«
»Vseeno se sprašujem, kako bo to vplivalo na razrez proračunskega kolača in kako bodo pravično plačani vsi preostali, ki prispevajo k produkciji gledališke predstave.«
»Gostovanje velike relevantne predstave, ki visoko kotira na mednarodnih festivalih, stane več kot pri nas produkcija ene predstave v matičnem gledališču.«
»Celotna scena bo dobila sodobno opremljene prostore, kjer bo mogočih več sodelovanj [...] in v precej večjem obsegu.«
»Gledališče me zanima takrat, ko izstopa iz diskurza umetnosti in stopa v javno polje neumetniškega.«
»prekleto dobro predstavo, ki je ponudila možnost zareze, možnost rekonfiguracije in vnovičnega zarisa meja tistega, kar umetnost je, in tistega, kar ni, s tem pa dovolj dosledno udejanjala njuno razumevanje gledališča kot družbenega in političnega agensa.«
»vznemirja, provocira, ki vrednostne sisteme nenehno postavlja pod vprašaj, gledališča, ki subvertira nacionalno podstat in tradicijo, gledališča, ki ga ni strah ekscesa, užitka, trpljenja in svobodne ljubezni.«
»simptom«
»kakšne so potrebe na politični sceni, tendence v družbi in podobno«
»ali si ga želimo ohraniti, kdo ga potrebuje, če sploh kdo, in kako naprej«
»Mislimo tudi, da je oder prostor za to, kar je vidno v družbi, ali za to, na kakšen način so vidne stvari v družbi.«
»Celotna ideja je bila, da imamo v naši sredini različne ljudi, ki govorijo o nas z neke druge perspektive, na način, kot nas vidijo, in da na naši sceni izrazijo svoj umetniški jezik, ki nam manjka ali nas lahko na neki način preseneti.«
»Dobili smo številne perspektive o tem, kako je živeti tukaj, kakšna je družba in podobno.«
»Glasba podčrtuje ritem, tempo predstave.«
»V predstavi se dogaja neobhodna realnost, mašinerija, ki ji rečemo Slovenija.«
»Prvonagrajeni projekt je glede umestitve prizidka najbližje originalnemu Plečnikovemu projektu.«
»Kako stlačiti ogromno novo gledališče s tremi dvoranami v nov prizidek ob Plečnikov nedokončani objekt, ki tega programa nikoli ni predvideval.«
»Od odnos do tradicije in kulturne dediščine ne sme biti edino vodilo, saj obstajajo različni načini združevanja sodobne arhitekture in kulturne dediščine.«
»Izredne razmere postale že redne.«
»Pričakujemo izredno živo sezono, izvedeno v živo.«
»To komedijo radikalizirati in teme spolnega nasilja in kliničnih patologij osvetliti tudi z njihove tragične plati.«
»Razmišlja o teatru danes, njegovi moči in nemoči.«
»Projekt izhaja iz dramaturgije videoiger in osnovnega načela iger igranja vlog.«
»Zagnali cikel gledaliških esejev Tako rekoč.«
»V gledališču še vedno prevladuje močan kolektivni duh.«
»V SMG-ju ni nič tako narobe, da delajo dobro in da ohranjajo mednarodno podobo.«
»Groženj in napadov sem deležen od začetka prevzema funkcije.«
»Nam ljubezni do gledališča ne more vzeti nihče, ampak prav nihče.«