»Pri tej odločitvi se kaže, da Evropska komisija v vsej svoji polnosti priznava, da je drugi tir pomemben projekt za celotno Evropo, ne samo za Slovenijo.«
»Pomeni, da je Evropa drugi tir dokončno prepoznala kot pomemben projekt.«
»Če pri enem največjih infrastrukturnih projektov v državi glavni naročnik slovenska podjetja diskvalificira z oznako, da niso sposobna tega podviga, je nekaj narobe, ne samo s panogo, ampak tudi z državo, ki bi skupna sredstva nekako torej raje nakazala tujim podjetjem.«
»Ne pozivamo k dajanju neupravičene prednosti domačim izvajalcem, pozivamo pa, da imajo ti enake konkurenčne pogoje.«
»Konkurenca podjetij z Vzhoda je tako močna, da pri velikih infrastrukturnih projektih, če se oddajajo v kosu, evropska gradbena operativa praktično nima nobenih možnosti.«
»Če inženirji ne bodo mogli obnavljati referenc in pridobivati novih ... že danes imamo občuten upad na fakultetah, kjer je pol manj vpisa kot pred 15 leti.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«
»Mi jih bomo pozvali k predložitvi cene, potem sprejeli odločitev, ki bo potem lahko spet na državni revizijski komisiji.«
»V družbi smo se pač strokovno pripravili, kako priti do odločitve, da bomo našli prave izvajalce.«
»Tak prenos nima dodane vrednosti. Vendar pa to navsezadnje ni pravno, temveč politično vprašanje.«
»Če pogledamo v druge države, so te smernice del javnega naročanja že dobro leto. Pri drugem tiru jih ni bilo. Te pa ne bi pomenile zaostanka pri drugem tiru.«
»Če bo projekt zamaknjen ali pride do novega razpisa, se mora nekdo vprašati, kaj to pomeni za ceno in roke. Slovenija bo zaostajala v logistiki in Luka Koper bo izolirana v Evropi.«
»Imamo geostrateški položaj, ki ga lahko primerjamo s Singapurjem. Smo najbližja pot v srce Evrope. Zagon tega projekta bo preboj v logistiki. Gre za most v Evropo iz celotnega pacifiškega bazena.«
»Od tu dalje lahko sami sklepamo, kaj se lahko zgodi ob prenosih investitorstva, ob ponovnih razpisih, ponovnih pritožbah in tako dalje.«
»Še bolj pomembno pa je, da je naša največja banka prepoznala, da je projekt dober in da je 2TDK zaupanja vredna družba.«
»Ocenili smo, da je 112 milijonov evrov v tem trenutku dovolj, da se projekt ne zadolži pretirano.«
»Nekaj let v bankah govorimo in se pogovarjamo z vladnimi strukturami in širšo javnostjo, da je izjemno pomembno pognati infrastrukturne projekte.«
»Imamo geostrateški položaj, ki ga sam primerjam s singapurskim. Smo srce Evrope in z zagonom te panoge lahko naredimo res velik preboj.«
»Če bo logistika zaostajala v Sloveniji, bo Luka Koper izolirana v Evropi.«
»Na prvem delu gradimo v krasu, na drugem v flišu. Že to samo po sebi kliče, da se projekt razdeli na dva dela.«
»Ocenjujemo, da smo naredili optimalno kombinacijo. Kolikor imam podatke, je v različnih kombinacijah vključenih 20 slovenskih podjetij.«
»Računamo, da pritožbe bodo, saj so sestavni del življenja.«
»Gradbene projekte je brez aneksov težko delati, zato vedno govorim o upravičenih stvareh.«
»Aneks v vrednosti 551.000 evrov, ki ga je projektna družba 2TDK podpisala s podjetjem Kolektor CPG, je upravičen.«
»Vedeti je treba, da je to velik projekt, da gre za velik poseg v prostor in da bodo morali ljudje, ki tu živijo, v petih letih kar nekaj pretrpeti oz. potrpeti.«
»To ne drži, govorim o zahtevkih, ne aneksih, kar je velika razlika.«
»Gradnja obvozne ceste bo končana okoli julija, ko tudi mora biti, da lahko nadaljujejo druga dela.«
»Kupujemo parcele, urejamo zemljišče. Bekovec je neka deponija, ki jo je že uporabljal Dars, ko je delal črnokalski viadukt, ki ima tudi možnost 700.000 kubičnih metrov, ampak moramo urediti parcele.«