»Težko razumem, da se v dobi digitalizacije, ko se večina storitev lahko opravi na daljavo, pred zdravstveno ustanovo sredi noči vijejo dolge vrste ljudi, da bi si izbrali osebnega zdravnika.«
»Ko se v drugih mestih in bolnišnicah pojavijo težave, jih rešujejo takoj, odzovejo se, spremenijo organizacijo dela v urgentnih centrih, ZD prilagodi ekipe. Nekateri že imajo t. i. ambulante za neopredeljene, med sabo se pokrijejo. V Ljubljani žal ni tako in danes pač imamo v urgentnem centru v Ljubljani stanje, kakršno pač je, še bolj pa izstopa stanje v ZD-ju Ljubljana.«
»To vprašanje je treba zastaviti županu, bolj kot njemu pa mestnemu svetu občine Ljubljana, da o tem opravi temeljito razpravo in da se svetniki odločijo, kaj bi direktorica ZD-ja v tem trenutku morala narediti. To je edino mesto demokratične objektivne razprave.«
»Še vedno nimamo popolnih podatkov. Prepričani smo, da trenutne številke, ki jih objavlja Kitajska, pomanjkljivo prikazujejo resnični vpliv covida-19.«
»Če bomo sprejeli ponujeno roko, sodelovali in se pogovarjali, bo mogoče dobršen del potrebnih sprememb po njegovih besedah vključiti že v napovedano zdravstveno reformo.«
»Nekateri si lahko privoščijo dodatna zavarovanja ali plačilo kakšnih storitev, drugi ne in so tukaj prizadeti. Lahko bi rekli, da tudi v zdravstvu prihaja do neke vrste socialne diskriminacije.«
»Krajšanje dolgih čakalnih dob je sicer ena od prioritet ministrstva, pod vodstvom Danijela Bešiča Loredana so začrtali več ukrepov, med drugim plačilo vseh opravljenih storitev, a to v polnosti še ni zaživelo.«
»Če so za kolaps urgentnih služb krive interesne skupine, nas zanima, če so interesna skupina tudi virusi gripe, respiratorni sincicijski virus in koronavirus, ki so sokrivi za drastičen porast števila pacientov v urgentnih službah? Ali morda tisti, ki svetujejo sonce in morje za zdravljenje okužb?«
»Sesulo, upajmo, se ne bo. Problem je v tem, da takšno stanje ni dolgoročno znosno, prenatrpani prostori, pacienti, ki čakajo na hospitalizacijo, ki čakajo na še toplo posteljo od prejšnjega pacienta, jaz mislim, da ni drugega, ko da uveljavimo dvoje. Prvič, da v družbi uveljavimo konsenz, kaj v zdravstvu hočemo in kaj ne, in druga stvar je, bojim se, da bo potrebnega ogromno vlaganja začenši v NMP (nujna medicinska pomoč, op. n.), urgentne centre«
»Ministra sprašujemo, ali je to njegova zahvala in sporočilo zdravnikom in njihovim prizadevanjem za boljši javni zdravstveni sistem ter požrtvovalno delo ali morda sporočilo nezadovoljnim bolnikom, naj s svojimi boleznimi ne obremenjujejo javnega zdravstvenega sistema«
»Se bo ministrstvo lotilo problema čakalnih vrst pri ortodontih za otroke in mladostnike do 19. leta starosti.«