»Mislim, da se zdaj res lahko zazremo v prihodnost in naredimo vse, kar je v naši moči, da javni potniški promet še izboljšamo, ga približamo potnikom in sledimo tem trendom naraščanja potnikov, ki jih opažamo v zadnjem času.«
»Jaz menim, da bo treba sprejeti določene ukrepe. Zagotovo je prvi ukrep na mizi podaljšanje regulacije. Ali bo v enakem obsegu, ali bo za enako število tarifnih skupin, ali bo samo za gospodinjstva ali samo za male poslovne odjemalce, ali bomo šli v neke hibridne odločitve.«
»To se dogaja, ker v ozračje oddajamo več ogljikovega dioksida, kot ga lahko absorbirajo naši oceani in gozdovi, izčrpavamo staleže rib hitreje, kot jih je mogoče obnoviti, in posekamo gozdove, preden lahko ponovno zrastejo. Posledice so izjemno visoki vročinski valovi, neustavljivi gozdni požari, uničujoče poplave in dramatične suše, ki so vse pogostejši po vsem svetu.«
»Svetovni dan ekološkega dolga je meja, ki jo prestopimo veliko prezgodaj in ki prikazuje netrajnostno pot našega razvoja. Vendar to ni razlog za obup, temveč je poziv k ukrepanju.«
»Ko danes govorimo o tem, ne razumemo, da je pot trajnostnosti veliko več kot le okoljska zgodba. Je geopolitična, je zgodba miru in vojne v prihodnosti.«
»Struktura ekološkega odtisa Slovenije kaže, da je od tega največ, okoli 60 odstotkov, ogljičnega odtisa, k čemur največ prispevajo izpusti v prometu, zlasti osebni prevoz in poraba energentov v bivališčih, velik je tudi ogljični odtis storitev.«
»V Evropi in širše je za promet vedno zadolženo eno ministrstvo, prometno, ki mogoče vsebuje še kakšen podsistem, a to je eno ministrstvo, ki generira strategijo razvoja prometa, določa ukrepe na prometni mreži, naj bo to cesta ali železnica, ureja finance itd.«
»V Levici predlagamo, da zamrznemo kakršna koli pripravljalna dela. … Ponujamo ljudem osvoboditev od trpljenja na cestah, zdi se nam nezaslišano, da je treba, da se pripelješ na delo, vsak dan izgubiti dve ali pa tri ure.«