»Govorim in jamčim, da sem svoje mnenje podal brez pritiskov ali vplivov NIJZ-ja, ampak kot strokovnjak, ki področje pozna že 40 let.«
»Nisem mogel strokovno zagovarjati nekaterih ukrepov, na primer dolgotrajnega zapiranja šol, policijske ure, mask na prostem ali omejitve gibanja na regije.«
»V državnem načrtu ni predvidena, ni pa tudi prepovedana.«
»Nekatere vladne odločitve pri upravljanju epidemije izkazale za neustrezne, ter ocenil, da bi lahko imeli manj mrtvih in zbolelih, če bi ukrepali, ko je začel padati ugled v javnosti.«
»Taki eksperimenti se ne delajo v epidemiji. (...) Stroka je bila na NIJZ-ju in informiranje javnosti bi tam tudi moralo ostati.«
»Mi smo lahko naše strokovno stališče svobodno izrazili, nismo pa bili dovolj slišani.«
»Pozneje sem ugotovila, da v tej sestavi to ni mogoče.«
»Obvestila kabineta predsednika vlade ne sprejmem kot opravičilo in ugotavljam, da je priča Janez Ivan Janša neupravičeno odsotna.«
»Zdaj se seveda začne resno delo, in to že nocoj.«
»Žalosti me, da je politična kultura določenih oseb takšna, da želijo na vsak način diskreditirati osebo, ki je pripravljena odgovorno odpravljati svoje delo.«
»Težava je, da o njem in njegovem delu ne vemo nič oziroma bore malo.«
»Minister, ki to niti ne bo, kajti dejanski minister, če ga boste potrdili, bo danes postal predsednik vlade.«
»Vlada je raven pričakovanj in političnega standarda postavila tako nizko, da nižje ne gre.«
»Verjamem, da je težko biti pravosodni minister v tej vladi, ki se požvižga na pravni red v Republiki Sloveniji.«
»Prepričali smo se že, da ministri te vlade nimajo avtonomije in da sploh ni važno, kdo sedi na ministrskem stolu.«
»Kandidat je oseba, ki nima izkušenj z zahtevanega področja.«
»Od Dikaučičevega prihodnjega šefa smo dobili trivrstično obrazložitev kandidature, ki bi jo lahko strnili v nekaj besed in rekli, da je to pač moj predlog za ministra.«
»Vlada potrebuje nekoga, ki bo stopil na stran močnejšega, in vsaj molčal, če ne sodeloval pri rušenju pravosodnih institucij.«
»Ključno je vzpostaviti zaupanje med vlado in ljudstvom.«
»Razlika med ukrepanjem in neukrepanjem je 500 življenj.«
»Strokovna skupina mora predvsem vladi zahvaliti za to, da ljudje dvomijo o ukrepih.«
»Gre za neposredno povezavo med ukrepi in posledicami ukrepov, kjer je treba natančneje zajeti in obravnavati ustreznost porabe javnofinančnih sredstev in drugih posledic ukrepov za preprečitev širjenja epidemije.«
»Pri boju z epidemijo je vsak dan kaj novega, vezano na stranpoti nosilcev javnih funkcij.«
»Vlada, ministrstva in zavod za blagovne rezerve pri nabavah zaščitne in medicinske opreme niso bili učinkoviti.«
»Stvarem treba priti do dna, če bodo kršitve ugotovljene, pa morajo posamezniki za svoja dejanja tudi odgovarjati.«
»Skrbno branje poročila Računskega sodišča pokaže na ugotovitev, da prejšnja vlada Marjana Šarca ni naredila popolnoma ničesar.«
»Tako kot pred dnevi tudi danes povem, da bi bil raje v ambulanti. Verjamem, da lahko skupaj z vami naredim več za zdravje ljudi, verjamem, da je pred nami ključen trenutek za Slovenijo – skupaj in poenoteni v skupnem cilju verjamem, da lahko dosežemo, kar v zdravstvu že dolgo čakamo. Naši pacienti, zaposleni v zdravstvu in vsi Slovenci si to zaslužimo, zato vas vse vabim h konstruktivnemu dialogu in sodelovanju.«
»Vesel sem podpore in tisti, ki se danes niso opredelili zame, imajo pri meni odprta vrata ter vedno možnost, da skupaj razvijamo zdravstvo.«
»Ni se opredelil, ker je vedel, da prihaja v vlado, kjer je vprašanje, kakšno bo imel pozicijo in moč. Dobrega zdravnika dati v slabo vlado je škoda. Ker dober zdravnik izgubi svoje dobro ime, spremljajo ga same slabe odločitve.«
»Minister bo na tej točki z aktivnim pristopom odigral ključno vlogo. Njegov fokus mora biti usmerjen v izdelavo komunikacijske strategije, s katero bo nagovoril državljane.«