»Prvi znaki so res težko prepoznavni, zato je pomembno, da ljudi ozaveščamo o njih.«
»Osnovna ideja pa je, da ko pokličem to številko, lahko izvem vse informacije. Danes recimo ne vem, katere recepte imam v računalniškem oblaku, ker so pač e-recepti tam. Ne vem, mogoče sem založil svojo napotnico, ali pa ne vem, kje imam potrditveno sporočilo in še vrsto drugih stvari.«
»Poleg tega smo kot tretji predlog predlagali povezavo naših društvenih telefonov. Večina naših članov smo društva, ki že imamo telefone za pomoč pacientom oziroma v mojem primeru, ker delam v duševnem zdravju, jim ne rečemo pacienti, ampak uporabniki.«
»Med drugim bomo tudi predlagali, da zdravstveni domovi zaposlijo zdravstvene pomočnike. To je lahko človek z navadno srednjo izobrazbo, ki ne potrebuje medicinske izobrazbe, h kateremu bo pacient prišel, ko bo odšel od svojega zdravnika, in bo on začel zanj iskati, do katerega specialista lahko pride.«
»Minister je napovedal ustanovitev delovne skupine, ki jo bodo sestavljali predstavniki ministrstva, naše zveze, pa predstavniki ZZZS-ja, NIJZ-ja in Zdravniške zbornice Slovenije z namenom, da se ti ukrepi, ki so zapisani v tem dokumentu, čim hitreje udejanjijo in se pacientom omogočita boljša dostopnost in tudi boljša enakopravnost.«
»Vsi se zavedamo, da je stanje v slovenskem zdravstvu katastrofalno in da se slabša vsak dan.«
»To ni protest proti vladi, to ni protest v podporo opoziciji, sploh ne, ker ima opozicija dejansko v svojem programu zapisano privatizacijo javnega zdravstva.«
»Mislim, da bi bil pravi izraz ambulante za izbrisane bolnike.«
»Pacienti potrebujejo oskrbo danes, jutri, ne čez eno ali dve leti.«
»Treba bo sesti za isto mizo in v dialogu najti konkretno rešitev.«
»Pomembno je, da smo sklenili ta dogovor in da bo dialoga več, rezultat dialogov pa bodo tudi boljše razmere.«
»S strategijo se obvezujemo, da bomo v Sloveniji preučili epidemiologijo te bolezni, se pravi postavili ogledalo, koliko nas je, kakšni so problemi, obravnava in potem se bomo seveda dotaknili tudi t. i. nefarmakološke obravnave.«
»Veseli jo, da je strategija v javni obravnavi, da 'bomo v Sloveniji tudi uresničevali cilje, ki so zapisani, in bomo pomagali tako svojcem, bolnikom in stroki'.«
»Naš namen je voditi dialog in skupaj z deležniki izboljševati razmere.«
»Prepričana sem, da bomo skupaj lažje spregovorili v imenu pacientov.«
»Verjamem v moč dialoga, ki po mojem mnenju edini lahko pripelje do rezultatov.«
»V tem času so se stvari poslabšale, stiske so bile še večje.«
»Da so se bolniki pregledom v ambulanti odrekli, tudi ko je ta delovala nemoteno, zato marsikdo ni bil deležen obravnave.«
»Vedno več je raziskav, ki ugotavljajo, da bolezen covid-19 pospeši razvoj Alzheimerjeve bolezni ali pa zaradi različnih nevroloških okvar njeno stanje poslabša.«
»Skrbeti moramo, da je obravnava bolnikov individualizirana, multidisciplinarna in da ima čim več ljudi dostop do obravnave.«
»Stigmo bomo morali premagovati v ambulantah, v družinah in na splošno v družbi.«
»Demenca pomembno prizadene partnerski odnos, pride do velikih sprememb, s katerimi se mora nato soočati partner, ki čez noč postane negovalec, kar vpliva na celotno družino, na partnerja pa še toliko bolj.«
»Partnerska navezanost je neki psihološki koncept, kjer se kažejo razlike med moškim in žensko, ki se soočata z demenco. Zelo različno se soočamo s tem kot bolniki ali kot svojci.«
»Demenca je največji zdravstveni, socialni in finančni problem svetovne družbe, ne samo naše. Število teh bolnikov nenehno narašča, še vedno pa se te bolezni drži stigma, da se o njej premalo ve in premalo govori.«
»S tem smo želeli priti čim bliže ljudem, do vsake slovenske vasi in do zadnje slovenske družine, da bi vsi znali prepoznati osebo z demenco, kateri so prvi znaki in to osebo nato čim prej pripeljati k zdravniku.«
»Ne govorimo več samo o zdravilu, o diagnostiki, pač pa se povezujemo z drugimi deležniki v zdravstvenem sistemu in s podjetji, ki ponujajo informacijsko tehnologijo, tako da poskrbimo za to, da pot bolnika zagotavlja uspešnejše izide zdravljenja.«
»Moraš imeti to izkušnjo, da razumeš, zakaj je treba te ljudi zaklepati.«
»Čeprav je premalo kadra, je treba s temi ljudmi človeško ravnati.«
»Seveda je treba poskrbeti za varnost – to je absolutno na prvem mestu.«
»Takoj ko prideš v dom, vidiš, ali so direktorji zelo zagnani, sodobni.«