»Večinoma gre za delovna mesta na terenu in v težjih delovnih razmerah, za katera je težje najti kandidate med domačimi iskalci zaposlitve.«
»Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju novih zaposlitev.«
»Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju novih zaposlitev.«
»Zaradi povečanja proizvodnje iščemo 400 novih delavcev v proizvodnji. Nove sodelavce iščemo tudi na področju razvoja in raziskav, kjer bomo letos zaposlili okoli 80 inženirjev elektrotehnike, strojništva, mehatronike, računalništva. Zaposlovali bomo tudi na področju IT-ja, trženja.«
»Zanimivost, ki smo jo sami opazili, je, da podjetja, ki so v preteklosti dala velik pomen mentoriranju in prenašanju znanja na svoje naslednike, danes nimajo tako velikih izzivov kot druga podjetja.«
»Tako nizke brezposelnosti nismo imeli zadnjih 20 let. Že lani smo imeli izjemno veliko prostih delavnih mest. V zadnjem mesecu smo na območni službi Velenje imeli kar 935 prostih delovnih mest. Od tega smo jih z zaposlitvami zasedli 422, to so izjemne številke.«
»Razumljivo, saj je bila prej starostna meja za upokojitev pri ženskah nižja kot pri moških.«
»Tako da se skupno število prilagaja skupnim potrebam vseh izdelčnih skupin, torej vseh tovarn, kjer bomo zaposlili od 250 do 400 novih sodelavcev. Če jih v Sloveniji ne bomo dobili, bomo zaposlovali tudi iz tujine.«
»V primerjavi z lanskim letom je večje povpraševanje po diplomiranih inženirjih strojništva in kuharjih, upadlo pa je povpraševanje po svetovalcih v prodaji in prodajnih predstavnikih.«
»Za delodajalce bodo zato še bolj ključne kompetence kandidatov, kot so sposobnost hitrega prilagajanja, želja po nenehnem učenju, zmožnost drugačnega, kreativnega razmišljanja in preklapljanja med več projekti in idejami hkrati.«
»Višina plače ni nujno edini razlog, da se nekdo odloči za delo v določenem podjetju. Pomembno je poudariti tudi 'mehke' dejavnike, ki kandidate prepričajo, da je to podjetje prava izbira zanje, in poudariti tiste pozitivne lastnosti, ki jih delajo drugačne od drugih podjetij.«