»Na vprašanje, koliko časa bodo po njihovem mnenju še trajali neobičajne razmere z različnimi omejitvami in ukrepi v javnem življenju, je velika večina odgovorila, da pol leta ali več.«
»Pediatri smo leta in leta imeli hude zaplete, grožnje in tožbe od staršev, ki so izsiljevali opustitve cepljenja. Zato smo podprli obveznost cepljenja otrok, ki gredo v javne ali javno sofinancirane vrtce, ker se je tako odločilo 98 odstotkov pediatrov.«
»To seveda ne drži, ker svetovni podatki kažejo na to, da je bolezen relativno zelo kužna, z veliko umrljivostjo, predvsem pa dolgoročnimi posledicami. Pred tem si ne moremo zatiskati oči.«
»Na razne teorije zarote lahko odgovarjamo le tako, da posredujemo verodostojne informacije – tiste, ki so znanstveno preverjene in ki so dokazljive z znanstvenimi metodami.«
»Bojim se, da zadeve ne jemljemo dovolj resno. To seveda ne pomeni, da bi morali biti prestrašeni in povzročati paniko. Ampak stvar je tako resna, da je smiselno in potrebno, da se ukrepi upoštevajo.«
»Epidemijo lahko izkoristimo tudi kot izziv, kot odlično pobudo in vzvod, da takoj popravimo nekatere neumnosti, zlasti zakona o zdravstveni dejavnosti in zakona o pacientovih pravicah.«
»Nismo predlagali odstranitve katerega koli dela s seznama domačega branja, temveč smo predlagali, da se na seznam vključi nekaj del, ki niso bila predvidena. Zlonamerno je namigovanje, da je akademija iz obveznega domačega branja izločila Dnevnik Ane Frank.«
»Po včerajšnjem dnevu je jasno, da obstajajo močne dolgoletne polemike v stroki in tudi v javnosti glede vprašanja domačega branja. In kot ministrica sem razumela to jasno sporočilo in bom upoštevala kritiko.«
»Sodelavce sem pozvala, naj čim prej pripravijo vprašalnik za vse učitelje hrvaškega jezika v osnovnih in srednjih šolah, prav oni bodo s svojimi odgovori ustvarili priporočeni seznam sodobnih del za domače branje.«
»Vsakodnevno so z učenci in lahko najbolje samostojno ocenijo, s katerimi deli za domače branje bodo najbolje dosegli učne rezultate, ki jih predvideva učni načrt za pouk hrvaškega jezika. Navsezadnje je najpomembneje, da ta pristop spodbuja in podpira avtonomnost in strokovnost učiteljev.«