»Bazen, v katerega posegajo, je velik.«
»Nakopičilo se je mnogo tega, kar je država porinila občinam, ne da bi jih kaj vprašala.«
»Zmanjševanja stroškov občin nismo lotili zato, da bi ob zniževanju stroškov znižali tudi povprečnino.«
»Želimo najti formulo, ki bo jasno izračunljiva ter bo zadovoljevala občinske potrebe in bo tudi javnofinančno vzdržna.«
»Ko je dobil prvo opornico, sploh ni mogel stopiti na nogo, dejansko se ni mogel postaviti niti na tri tace. Ko pa so mu opornico popravili, je nogo začel obračati navznoter.«
»To so človeške napake, na katere težko vplivamo, ampak težavo vidim v tem primeru predvsem v njihovem odnosu. Dejansko vedo, da so naredili napako, zavedajo se tega, a ne odgovarjajo za svoja dejanja.«
»Mislim, da tukaj ni problem produkcije veterinarjev, da je tukaj problem v delodajalcih. Težko bi rekla, to je stvar, ki presega moje kompetence.«
»Težko bi rekla, to je stvar, ki presega moje kompetence. Jaz menim, da bi z boljšim povezovanjem ljudi med seboj naredili veliko več.«
»Veterinarji se raje sami lotijo obdelave zloma tačke, kljub omejitvi ambulante, kakor da bi takšnega pacienta referiral v ambulanto, kjer takšna aparatura je.«
»Na Veterinarski fakulteti menimo, da so storitve podcenjene, predvsem v smislu plačila dela veterinarja.«
»Naša vrnitev k rentabilnosti kaže, da je Deutsche Bank na pravi poti. Narediti moramo naslednji korak. Leta 2019 si ne želimo samo prihraniti stroškov, temveč tudi usmeriti naložbe v rast. Naš cilj je bistveno povečati donosnost v tekočem letu in naprej.«
»Razlogi so trendi v bančništvu, ki sledijo smernicam iz drugih panog, kjer že poznajo paketno ponudbo.«
»Če bi začeli seštevati posamične storitve, ki jih uporabljajo potrošniki, je vsota teh storitev praviloma dražja od bančnega paketa.«
»Pomembno je, da potrošnik pakete primerja med seboj, ne samo znotraj iste banke, ampak med posameznimi bankami, saj tu lahko prihaja do ogromnih razlik.«
»Vsekakor priporočamo tistim, ki imajo željo, možnost, sposobnost, da uporabljajo elektronske storitve. Pozivamo pa tudi banke, da tudi ta plačila na okencih ohranijo na nekih razumnih ravneh.«
»Tukaj menimo, da bi cene morale biti dostopne tudi tistim, ki elektronskih načinov ne morejo, ne želijo, kakor koli, nimajo možnosti uporabljati.«