»Festival izpolnjuje neko svojo utopično vlogo, da ustvarjamo na robu države in v manjšem mestu ter da obiskovalci vidijo predstave take, kakršne so predstavljene tudi na večjih festivalih in v velikih kulturnih mestih in prestolnicah.«
»Pri ustanovitvi festivala je šlo za zelo utopično idejo, za upor proti ustaljenim praksam. Naš namen ni bil ustanavljati festivala kot neke nove institucije, ampak pokazati, kako lahko na inovativne načine z malo večjo organizacijsko gibljivostjo omogočimo večjo dostopnost do vrhunske umetnosti tudi tam, kjer ni infrastrukture ali pa se morda zdi, da občinstva to morda ne zanima. Hkrati pa to občinstvo prav tako na neki način skozi davke tudi financira te programe.«
»Ne zanima nas samo, kaj naša individualna ali kolektivna telesa so, ampak kaj lahko šele postanejo; ne zanima nas zgolj identiteta, ampak predvsem razlika, ne zanima nas samo, kako vešče se lahko telo premika, ampak ali se je sposobno z dotikom ali stikom odzvati na naše telo, si vzeti svoj pripadajoči čas, odpreti prostor skupnega in z nepredvidljivimi zamislimi poiskati oblike ali prehode stičišč, ki jih samo ne zmore načrtovati.«
»Delamo na področju, ki je v zadnjem desetletju doživelo tako turbulentne pretrese, da bi si nagrado zaslužili vsi, ki sodobni ples še ustvarjajo, mislijo, zagovarjajo in skušajo od vsega tega tudi preživeti.«
»Naša motivacija je od drugje, plesno delo opravljamo, ker verjamemo v sodobni ples in nimamo izbire. To preprosto moramo početi in verjamemo, da naša kultura in družba tovrstno umetnost potrebujeta.«
»Tako za organizatorje kot umetnike in verjetno tudi za nekatere obiskovalce praznik, da lahko izvedejo festival, saj so vložili veliko napora in spreminjali program, da so zadostili vsem zahtevam za omejitev koronavirusne bolezni.«
»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, ko je razmaknila razdalje med telesi, preprečila dotik in ustvarila družbene partiture s telesnimi scenariji, kakršnim doslej še nismo bili priča, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'na glas'. Zelo naglas.«
»Zdaj ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«
»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'naglas'. Zelo naglas.«
»Zdaj, ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«
»To se tradicionalno povezuje z eksperimenti umetniških gibanj zgodovinskih avantgard, na primer dadaistov, ter s plesnimi eksperimenti nemške plesne umetnice Valeske Gert, ameriških postmodernih koreografinj in koreografov ter avstrijskih akcionistov.«
»Letos raziskujemo predvsem področje kreativnih refleksij, ob tem pa dajemo prednost ustvarjalcem, ki so svoje priložnosti iskali zunaj Maribora.«
»Videli smo dva izjemna izvajalca, ki oba presegata svoj običajni medij, zato nas zelo zanima, kako bi se to sodelovanje lahko razvijalo in kakšni bodo naslednji umetniški koraki.«