»Vprašajmo, ali smo kot družba pripravljeni stopiti korak dlje in izreči jasno zahtevo: ne gre le za simbolno priznanje, ampak za konkretne rešitve, zakonodajo in finančne spodbude.«
»To mi je tudi omogočilo, da se osredotočim na dejstvo, da moram dejansko spremljati pogovor, da lahko napišem poročilo.«
»Kot gostujoča predavateljica v okviru predmeta na Fakulteti za družbene vede si tudi sama prizadevam, da bi se, recimo, že razne teme, ki naslavljajo problematiko oseb z invalidnostjo, uvrstile v neke kurikule fakultet in tudi, seveda, srednjih šol, zakaj pa ne. In ozaveščanju tudi v osnovnih šolah in še prej.«
»Ugotavljamo, da se veliko dela na področju dostopnosti, ampak v izvedbi ugotavljamo nepravilnosti, vse preveč je analiz, konkretnih rešitev pa ni.«
»Bomo poskušali ozaveščati tudi oziroma predvsem zdravnike medicine dela, kajti oni so ta filter, ki pravzaprav morda onemogoča zaposlovanje.«
»To je učni center, eden redkih tovrstnih v Evropi, in veseli nas, da nam je uspelo dolgoletno željo po vzpostavitvi takšnega centra realizirati.«
»Najprej pa se mi zdi pomembna zgodba s slišanjem, s poslušanjem, to je tudi tisti del, pri katerem se mi zdi, da nam največkrat spodleti, ker gremo zelo hitro v rešitve, pa mogoče niti ne poznamo celotnega položaja, to sploh velja za travmatsko izkušnjo.«
»Napredne algoritme, strojno učenje, prepoznavo vzorcev in značilk zasledimo tudi pri razpoznavi objektov, teksta, slik in napisov pri bralnikih zaslonov na računalnikih in mobilnih napravah.«