»Slovenski EPC je, kot so pojasnili za MMC, v letu 2019 prejel 132 vprašanj in pritožb v povezavi z letalskimi prevozi.«
»Do zdaj smo lahko 20 pritožb, za katere smo ugotovili, da so utemeljene in o tem obstaja ustrezna dokumentacija, posredovali kolegom na drugih EPC-jih, enako smo v zvezi z devetimi pritožbami stopili v stik z Adrio Airways.«
»Vsak letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potnikom ponuditi povračilo stroškov v roku 7 dni ali pa povratni let na izhodiščno mesto odhoda, takoj ko je to mogoče.«
»Za nastale okoliščine in povzročene nevšečnosti se vsem potnikom opravičujemo in zagotavljamo, da delamo vse, da poiščemo najbolj optimalne rešitve za njihovo potovanje.«
»Sledila je raziskava, pogovarjanje z letališči. Veliko informacij smo dobili na največjem letalskem sejmu v Dubaju (Dubai airport show).«
»Bili smo resno resno resno oblegani ... Povpraševanja je ogromno.«
»Do leta 2025 bo trikrat toliko potnikov, kot jih je danes, pametne infrastrukture pa ni.«
»Želeli smo, da se zunanja oblika dobro vklaplja v arhitekturo letališč in da je videti kot nekakšen 'spa' sredi vrveža in hitenja ljudi.«
»Naročnik izbral enega od naših drznejših predlogov, kapsulo, ki bo že sama po sebi privabila radovedneže, da jo preizkusijo.«
»Večina pilotov nima besede glede tega, kdaj in kako dolgo morajo delati. V najslabšem primeru morajo delati tudi prek sedmih koncev tedna zapored.«
»Ravno smo imeli kosilo, ko se je ladja začela tresti. Popokala so stekla na oknih in v notranjost je vdrla voda. Zavladal je vsesplošen kaos.«