»Zadovoljni smo z razsodbo. Ni bilo lahko; trajalo je osem let. Škoda, da nam nizozemska vlada ni šla bolj naproti, saj je veliko naših strank med sojenjem umrlo.«
»Kljub temu pa je priznanje sodišča za vse še žive in za njihove družine pomembno.«
»Na Adrii smo skušali izvedeti, koliko potnikov je zahtevalo odškodnine in koliko so jih izplačali, vendar so nas opomnili, da so 'želene informacije poslovne narave, zato jih ne morejo posredovati'.«
»Potniku v primeru odpovedi leta pripada tudi odškodnina.«
»Ker ne vodimo evidenc po posameznem prevozniku, niti jih po zakonu nismo dolžni voditi, vam lahko posredujemo samo približen podatek.«
»Slovenski EPC je, kot so pojasnili za MMC, v letu 2019 prejel 132 vprašanj in pritožb v povezavi z letalskimi prevozi.«
»Do zdaj smo lahko 20 pritožb, za katere smo ugotovili, da so utemeljene in o tem obstaja ustrezna dokumentacija, posredovali kolegom na drugih EPC-jih, enako smo v zvezi z devetimi pritožbami stopili v stik z Adrio Airways.«
»Vsak letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potnikom ponuditi povračilo stroškov v roku 7 dni ali pa povratni let na izhodiščno mesto odhoda, takoj ko je to mogoče.«
»Predvidevamo, da je do odškodnin upravičenih več tisoč ljudi, vključno s 500 preživelimi. NS bo za to v prihodnjih letih namenil več deset milijonov evrov.«
»Nemčija je storitev plačevala, 'podjetje pa je to počelo brez ugovarjanja.'«
»Čeprav finančno nadomestilo ne more zmanjšati trpljenja teh žrtev, je to pomemben znak priznanja in pravice.«
»Tako imenovane razredne sovražnike so strpali v zapore. Bilo je osem večjih in več manjših koncentracijskih taborišč, štiri kazenska taborišča za prisilno delo, 20 taborišč za poboljševalno in družbenokoristno delo.«
»Žrtve si zaslužijo spomin, resnico in pravico.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju