»Gre predvsem za izdatke, ki so dejansko namenjeni za razvoj obrambnega sistema, torej za oborožitvene sisteme, opremo, usposabljanje vojske, vojaško infrastrukturo, kot so strelišča, vadbišča, vojašnice.«
»Najprej bi potrebovali jasno strategijo, nato pa bi morali zaveznikom v Natu in Evropski uniji povedati, da nameravamo zgraditi dodatne bolnišnične zmogljivosti, ki bodo tudi civilno usmerjene, a bodo imele hkrati sekundarno vojaško namembnost, kot je oskrba ranjencev, poškodovancev ipd.«
»Tako se za čim večje poenotenje tudi nacionalno fiskalno pravilo določi z omejitvijo rasti izdatkov, ki zagotavlja, da se javnofinančni primanjkljaj zniža in srednjeročno obdrži pod tremi odstotki BDP-ja, hkrati pa se obdrži srednjeročnost dolga.«
»Če je obrestna mera nižja od rasti BDP-ja, potem se vi lahko zadolžujete in se delež dolga v bruto domačem proizvodu ne bo podaljševal. Skratka, lahko imate 20 let primanjkljaj, pa še vedno spoštujete evropska pravila, ne spoštujete pa slovenske ustave, ker proračun ni uravnotežen brez zadolževanja.«
»S takšnim popravkom je delovanje fiskalnega sveta tisti dan, ko začne zakon veljati, onemogočeno. Če sprejmemo kak odlog za prilagoditev, moral bi biti dolg, pa to ni racionalno. V primerjavi s polovico plače, kot v povprečju zdaj plačujemo za te storitve, bi morali plačevati tri do štiri plače.«
»Države EU-ja se strinjajo, da bi šlo za nacionalne odstopne klavzule, ki bi jih kolektivno vložile vse države, ki potrebujejo fiskalni prostor za povečanje obrambnih izdatkov.«
»Finančna situacija je dobra, po zdravju javnih financ smo zagotovo nekje v vrhu Evrope, tako da iz tega vidika težav ne vidim. Pomembnejše je, kako učinkovito porabiti ta sredstva.«
»Primarno bomo vlagali v slovensko industrijo in, na drugi strani, bomo vlagali v dejavnosti, stvari, ki nimajo izključno vojaških ciljev. To je na primer področje umetne inteligence, IT-ja, tu so 'popularni' brezpilotni letalniki, ki še zdaleč nimajo samo vojaškega namena.«