»Kitajska poziva k sklicu pomembne in učinkovite mednarodne mirovne konference, oblikovanju časovnice in načrta za uresničitev rešitve dveh držav. Obenem podpiramo takojšnje nadaljevanje mirovnih pogajanj med Izraelom in Palestinci.«
»Vojaške sile ZDA so danes po mojem navodilu skupaj z Združenim kraljestvom in ob podpori Avstralije, Bahrajna, Kanade in Nizozemske uspešno izvedle napade na številne cilje v Jemnu, ki jih uporabljajo hutijevski uporniki za ogrožanje svobodne plovbe na eni od najpomembnejših vodnih poti na svetu.«
»Ti ciljno usmerjeni napadi so jasno sporočilo, da ZDA in naši partnerji ne bomo dopuščali napadov na svoje osebje in da sovražnim akterjem ne bodo dovolili ogrožati svobode plovbe na eni od najpomembnejših trgovskih poti na svetu. Brez oklevanja bom po potrebi sprejel nadaljnje ukrepe za zaščito naših ljudi in prostega pretoka mednarodne trgovine.«
»Za to agresijo na Jemen ni opravičila, saj v Rdečem morju ni bilo nevarnosti za mednarodni ladijski promet (...), tarča pa so bile in bodo ostale izraelske ladje ali tiste, ki plujejo v pristanišča v okupirani Palestini.«
»Pozivamo Mednarodno kazensko sodišče, vlade in organizacije za človekove pravice ter Združene narode, naj Izrael pokličejo na odgovornost za svoje grozljive zločine in zahtevajo konec napadov in ubijanja novinarjev.«
»Ti napadi imajo hude posledice za varnost pomorskega prometa, mednarodni ladijski promet in trgovino ter spodkopavajo krhke humanitarne razmere, zmanjšujejo zmožnost mednarodne skupnosti pomagati več kot 21 milijonom ljudi. Zato je pomembno, da Varnostni svet ZN-a nemudoma spregovori in, podpre mednarodno pravo ter pravice in svoboščine navigacije.«
»Nadaljevanje grožnje hutijevcev pomorskemu prometu gre z roko v roki s tveganji stopnjevanja vojaškega nasilja, kar ostaja vzrok za veliko zaskrbljenost in lahko potencialno vpliva na milijone ljudi v Jemnu, regiji in po svetu.«
»Občutno število prevoznikov, približno 18 družb, je že preusmerilo svoje ladje okrog Južne Afrike z namenom zmanjšati število napadov nanje. To že sproža posledice: za dodatnih deset dni podaljša pot ter negativno vpliva na trgovino in povečuje stroške prevoza tovora.«