»Ta negotovost je šibkost. In o tem bom odkrito razpravljal na vrhu.«
»Po našem mnenju ne bo nikoli dovolj poceni in po mnenju Boeinga je vedno veliko prepoceni.«
»Nobena premija ni dovolj visoka za njihovo najbolje prodajano letalo.«
»Pričakujemo, da bodo ta nova, večja, učinkovitejša in do okolja prijaznejša letala poleg znatne rasti prihodkov in prometa po vsej Evropi omogočila tudi dodatne prihranke pri stroških, kar se bo preneslo na potnike v obliki nižjih cen letalskih vozovnic.«
»Dobava te vojaške opreme – kot smo že večkrat povedali – ne bo spremenila izida posebne vojaške operacije.«
»S posebno elektromagnetno anteno usmerite zelo močan snop elektromagnetnih žarkov proti dronu in mu uničite elektroniko.«
»Tudi Timtec se bo prej ko slej prodal, in to za več denarja kot Pipistrel.«
»Če rečem, da je v letalstvu cena razvoja morda – vsaj za večja letala – vsaj za trikrat, štirikrat manjša od certifikacije, potem vam to pove vse.«
»Človeški možgani niso več dovolj močni, da bi sprocesirali ogromno število podatkov ob letenju letečih taksijev … Nujno je, da so letala brezpilotna.«
»So, ampak so plačani iz dodane vrednosti, ki jo ustvari teh 250.000! Zdravnik celotno plačo dobi iz gospodarstva. To je tisto, kar danes težko razumemo.«
»Hrup, ki ga izkušajo prebivalci v okolici bruseljskega letališča, pa naj živijo v Flandriji, Bruslju ali Valoniji, ne more ostati tak, kot je.«
»Rešil nas je.«
»Motivirajo me pomoči potrebni ljudje, na koncu, ko pogasiš en takšen požar oz. rešiš kakšnega človeka, imaš to zadovoljstvo, veselje in srečo, to se mi zdi, da je povod vseh nas prostovoljnih gasilcev k temu poslanstvu.«
»Največ opreme smo izgubili, ko je požar obrnil smer, se dodatno razplamtel in je bil potreben hiter umik s požarne linije, takrat se je zgolj odklopilo cevi in na hitro zapustilo položaje.«
»Ves čas požarov smo delovali skupaj s poklicnimi enotami, goriško in sežansko enoto. Poklicni in prostovoljni gasilci ne moremo eden brez drugega delovati na terenu, res je, da je prostovoljstvo številčno, poklicni gasilci pa imajo dosti več znanja, izkušenj.«
»Nočne čuvaje je za požarno varnost angažiralo določeno mesto, mestni glavar, ki je nabavljal tudi orodje, brizgalne.«
»Čutim pa, da je dolžnost ministrstva za obrambo, da smo ambasadorji slovenske obrambne industrije, in tukaj se vedno postavi logično vprašanje, če mi sami ne bomo spodbujali in kupovali proizvodov slovenske obrambne industrije, kdo drug jih bo.«
»Če bo Slovenska vojska po testiranju ugotovila, da so naša letala dobra in uporabna tudi v specifičnih vremenskih razmerah, kot jih ima Slovenija, pa bodo v Pipistrelu zadovoljni, če bodo lahko nekaj prispevala k slovenski varnosti tudi s svojimi letali.«
»Povečati nadzor nad votlimi lopaticami motorja, ki so edinstvene za ta model motorja.«
»Iz nesreč letala lion air 610 in etiopskega leta 302 smo se veliko naučili in nikoli ne bomo pozabili življenj, ki smo jih izgubili na krovu.«
»Dogodki in pridobljene izkušnje so naše podjetje preoblikovali in našo pozornost nadalje usmerili k našim temeljnim vrednotam: varnosti, kakovosti ter integriteti.«
»Prepričani smo, da so varnostna vprašanja, ki so bila usodna v tragičnih nesrečah letal lion air 610 in let 302 Ethiopian Airlines, razrešena s spremembami zasnove letal, ki smo jih zahtevali ter so jih neodvisno potrdili pri FFA-ju in njegovih partnerjih.«
»Poročilo podrobno opisuje številne pomembne primere izpadov nadzora letalske varnosti in neuspešnega vodenja v FAA-ju.«
»Vsako letalo ima določena navodila za vzdrževanje, vendar se to še nikoli ni zgodilo v tolikšnem obsegu.«
»Na delo se vračajo ljudje, ki niso v dobri formi, kar je velika težava.«
»Varna dostava cepiva proti covidu-19 bo poslanstvo stoletja za svetovno industrijo zračnega tovora. Seveda pa se to ne bo zgodilo brez skrbnega načrtovanja. In čas za to je zdaj.«
»Dostava cepiva v Afriko je trenutno nemogoča.«
»Varna vrnitev letal 737 max je naša prednostna naloga. Zavedamo se, da mora biti ta postopek, pa tudi nove preiskave, temeljit, saj bomo le tako lahko znova pridobili zaupanje nadzornikov in potnikov v letala 737 max.«
»Sprva so me tudi veliki letalski igralci opozorili, da sodelovanje z Indijo ni mogoče in da pogodbe nikoli ne bomo uspešno končali, vendar nam je vsem, ki smo sodelovali kot močna ekipa, uspelo narediti točno to.«
»To nam je prineslo velik ugled ne samo v Indiji, temveč tudi širše v celotnem okolju, ki je kakor koli povezano z vojsko. Ta pogodba nam je odprla številna vrata v prihodnje.«